wie geeft met 4 maand ook al fruithapje en nutrix??

Hoi,
Mijn zoontje is nu 6 maanden, maar met 4 maanden kreeg hij al fruithapje en Nutrix.
Hij was gewoon toe aan iets extra's, en vanaf de Nutrix fles voor het slapen gaan sliep hij van de één op de andere nacht door.
Mijn schema was met 4 maand:

08.30        210ml Fles
12.00        210ml Fles
14.30        Fruithapje ( in begin half potje en opgebouwd)
16.00        210ml Fles
20.00        240ml Fles + 3 eetlepels Nutrix

Succes!
 
Hi,

Ons zoontje van nu 5 1/2 maand was ik met 4 1/2 maand ook begonnen met Pap in de
fles te doen maar hij bleef ook onregelmatig om +/- tussen 4 - 7 wakker worden
ook met pap in de fles dus de pap er maar weer afgehaald bleek nadat
we hem een aantal x even getroost hebben en hem even laten huilen.
Slaapt hij nu standaard van 8.00 uur tot 7.30 s'morgens op een fles
zonder pap. Het is namelijk al een grote jongen van 9.5 kilo en 72cm.
En zijn 4 flesvoedingen zijn 3 x 200ml en s'avonds 230 ml.

Wel zijn we sinds een aantal dagen met fruithapje begonnen.
Maar dat maakt eigenlijk in het geheel geen verschil

 
Hoi Hanny,

Ik heb een kleine die net 3 maand oud is, en ik ben al begonnen met een fruithapje en nutrix in de laatste voeding, overdag stop ik een klein theelepeltje nutrix in de voeding voor de smaak. Dit doe ik vanaf dat hij bijna 3 maand was.
We lopen bij een kinderarts omdat hij gigantisch veel huilt doordat hij met zijn 4 weken al een liesbreukje had en een operatie achter de rug heeft is hij overprikkeld geraakt.
Ik heb de kinderarts eerlijk verteld wat ik deed en hij zei dat dit helemaal geen kwaad kon en dat je naar je eigen gevoel moet luisteren.
Van het cb trek ik me helemaal niks meer aan, de ene van het cb zegt dat hij met de fles ook maar 160 cc ofzo mag hebben terwijl een ander van het cb zegt dat hij wel 200 cc mag. Hij krijgt van mij 200 of 210 cc
Overdag krijgt hij van mij om 7.00 uur 200cc, 10.00 uur fruithapje, 11.00 uur fles 200cc, 15.00 uur fles 200cc, 19.00 uur 200cc en om 23.00 of 23.30 uur fles 210 a 240cc met nutrix, komt hij snachts vroeg krijgt hij flesje van 100cc.
Eigenlijk wel veel voeding maar hij is dan ook heel erg hongerig.
We proberen langzaam de laatste fles af te bouwen en ik begin binnenkort denk ik ook met een groentehapje als hij die wil, want zoals een fruithapje vind hij heel erg lekker, als het aan hem ligt eet hij een heel potje op.

Als ik jou was zou ik naar mijn eigen gevoel luisteren en als je eerder begint met fruit of nutrix maakt niet uit, kan geen kwaad.
 
Ik heb een vtaagje voor Maaikemaaike.
Wil jij de webpagina van augustusbaby's nog eens melden? Mijn zoontje is namelijk ook in augustus geboren en het lukt mij niett om via jouw link op de site te komen.
groet Megin  
 
Hoi Megin

De augustusmama's schrijven op dit forum.
www.forumplaza. Dan naar jeugd en kinderen. Dan naar augustus mama's en baby's, Je moet je eerst aanmelden voor je mee kan schrijven.
Zie je daar wel een keer.

Groetjes Jannie
 
Hoi Megin,



De link klopt inderdaad niet, heb één lettertje verkeerd getypt...(copy/paste lukt me hier niet...). Het moet zijn:



http://spaces.msn.com/members/augustusbabys/



Zo moet ie het doen! Je kunt idd ook rechtstreeks naar ons forum, daar kun je ook wel een link naar de site vinden.

Succes en misschien zien we je binnenkort op het forum!



Maaike

 
Terug
Bovenaan