wie geeft nog fles voor slapen gaan

Wij bieden Thomas wel een flesje aan en als hij hem wel wil prima, en als ie maar een beetje of niets wil ook prima.... hij kan ons prima duidelijk maken of ie hem wil hebben of niet en de ene keer is dat ja en de andere keer is dat nee!

-X- marieke

Linde krijgt nog steeds een fles om 19:30uur, zonder wordt ze vaak 's nacht wakker en gaat dan echt niet meer slapen en wil een fles.
Daarbij drinkt ze erg slecht haar sap/thee/water en zie ik het ook als extra vocht, ze krijgt 180 water met 5 schepjes en meestal laat ze daarvan  80/100 staan.
Ik hoop wel dat ze beter gaat drinken en de  laatste fles er uiteindelijk af kan, ik wil er ook geen  gewoonte van maken.  Ik ken kindjes van 2 jaar die nog met een flesje melk naar bed gaan en dat vind ik  niet goed.
Over 1,5 week hebben we vakantie, lekker een week weg en daarna ga ik proberen of ze ook zonder fles kan, ik  heb nu  mijn nachtrust even erg hard nodig en dus geen zin om te  gaan experimenteren.

groetjes Danielle.

dat zeiden ze tegen ons ook maar tycho duimt en tut niet. Maar heeft toch iets nodig om te gaan slapen dus vonden ze die avond fles toch wel ok. Hij krijgt dan zijn melk wel verdunt!!

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan