Onze zoon Beorn is vandaag precies 4 weekjes. Hij wordt vanaf zijn geboorte 1 keer in de nacht wakker. Vaak 21.30 laatste voeding en dan wordt hij rond 2 uur snachts wakker en dan ben ik wel ruim een uurtje met hem bezig: eerst een borst af en toe tussendoor een boertje laten en weer verder (hij moet veel boeren, want melk komt eruit gespoten en dan slik hij vaak lucht in) dan verschonen en dan weer even de andere borst en weer even laten boeren en weer in bed. Hij heeft een grote zuig behoefte dus hij heeft een bed een speentje. Zodra die eruit valt dan jengelt hij wat en valt soms toch in slaap en anders doe ik weer zijn speen in zijn mondje...soms wel 6 keer achter elkaar...
Vannacht sliep hij om 4 uur en werd hij vanochtend wakker om 8 uur en toen deed ik 1 keer zijn speentje in zijn mond en hij sliep weer verder tot 10 uur!!...
Overdag slaapt hij ook na elke voeding 3 tot 4 uur...
Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat?? Slaap hij of zij ook zo goed? En als de kleine overdag langer dan 4 uur slaapt maak je hem dan wakker??
Eva en Beorn (19/09/05)
Vannacht sliep hij om 4 uur en werd hij vanochtend wakker om 8 uur en toen deed ik 1 keer zijn speentje in zijn mond en hij sliep weer verder tot 10 uur!!...
Overdag slaapt hij ook na elke voeding 3 tot 4 uur...
Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat?? Slaap hij of zij ook zo goed? En als de kleine overdag langer dan 4 uur slaapt maak je hem dan wakker??
Eva en Beorn (19/09/05)