<p>Hoi! Ik heb een dochter van 7 maanden (en nog twee oudere kids). Ivm darmrijping zijn we 'pas' met 6 maanden met hapjes begonnen. Dit ging gelijk goed. Ze krijgt nu nog 4 flessen melk (ze heeft 7 maanden borstvoeding gehad). Ik ben even aan het nadenken over hoe verder. Over het algemeen wordt de tussendemiddagfles vervangen voor het boterhammetje en de lateropdemiddagfles voor een tussendoortje.</p><p>Nu ben ik niet zo pro brood meer (voor inhoudelijke discussie: kijk eens op de site van De Groene Vrouw) en zie dit steeds meer als vulling dan als voeding. Zelf eten we nog maar 1x brood en tussen de middag een salade, omelet met groenten, gevulde zelfgemaakte soep etc. We zijn dus hierin wat aan het omtunen.</p><p>Nu zit ik erover te denken om tussen de middag mijn dochter ook gewoon groente te gaan geven. En vroeg me af, wie doet dat nog meer? En heb je nog leuke tips? Heb al een heel leuk boekje van Easy peasy voor de allerkleinsten met ook alternatieve ontbijttips (dus ook straks in de ochtend minder brood) en dat lijkt me echt leuk om straks ook mee aan de slag te gaan.. ?</p><p>Hoor graag wie er nog meer minder brood geeft en twee keer per dag groente. Wanneer zijn jullie daarmee begonnen? Hoe gaat het? Ook praktisch?</p>