Wie ging er ook alweer mee? 16 mei pukkemuk in Dongen

Weten jullie het nog? Op 16 mei gaan we met wie er zin in heeft naar Pukkemuk in Dongen. Tot nu toe gaan mee:

Cissy en Fabio
Pauline en Yoëll
Bianca en Sep
Kitty en Tess (dacht ik)

Wil je ook mee? Zet dan even je naam hierbij ok?

Groetjes van Cissy

Ja ik wil wel graag mee, want het is waarschijnlijk één van de laatste keren dat ik deel kan nemen aan zulke bijeenkomsten. Althans zolang het niet op zaterdag is en dan ook nog niet in het weekend dat de kids bij hun vader zijn, want vanaf 19 mei gaat Merijn oefenen in groep 1 en vanaf 9 juni gaat hij al volledig naar school (zucht...., ik vind het nog maar niets hoor!).

Cissy en Fabio
Pauline en Yoëll
Bianca en Sep
Kitty en Tess (dacht ik)

Fonske, Merijn en Siebe

Nog even genieten dus! Als er niks wereldschokkends tussen komt, zijn wij van de partij!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Wij gaan ook mee zolang er niks tussen komt,.. Leuk!! Hopelijk eens goed weer zodat we dan lekker naar buiten kunnen.

Cissy en Fabio
Pauline en Yoëll
Bianca en Sep
Kitty en Tess (dacht ik)

Fonske, Merijn en Siebe
Esmé en Kay

Hey Cissy
Helaas moet ik op vrijdag altijd arbeiten... 16 mei is de laatste dag en daarna ben ik 2 weken vrij, dan waren we zeker gekomen! Ik overweeg met Evi
op een park te gaan zitten, zoals bijvoorbeeld in Brabant.. dan was
het super combi geweest! Mochten we nou ergens in bij Den Haag belanden dan kom
ik tijdens onze vakantie een frikandelletje eten.. (of misschien kunnen
Fabio en Evi samen scheppen in het zand...)
Groet!

Bert is er ook bij.
En misschien nemen we nog wat camping gangers mee, maar dat zien we die dag wel haha

Als het nu echt heeeeel lekker weer is, kunnen de kids ook gezellie op de camping in het pierenbadje. Ik zal mijn rollen opbinden en aan de kant leggen, dan kunnen er weer wat meer kids in

Hey Daan,

Of één van de vele campings in ons pittoreske Oisterwijk, de Parel van Brabant, waar ook chalets te huur zijn!!

Dichtbij de Efteling, de Beekse Bergen (safaripark en speelland), Dippie Doe in Best enz enz.

Hahaha.....keus genoeg hoor...ennuh, succes met je keus. Als je ergens zit, laat maar weten, dan kom ik wel een dagje langs (where ever you are in ons kikkerlandje).

Groetjes Fonske.

Hey Cis en Fons
Haha dank voor de tips
Ik ga eens even speuren ;) en laat van mij horen!
Zal verder je 16 mei topic niet vervuilen over parken en dergelijk...
groet!

Terug
Bovenaan