Wie ging er ook alweer mee? 16 mei pukkemuk in Dongen

Gatverdorie!! Ik kan morgen ook niet mee! Mijn auto vertoont kuren en ik heb vanochtend al geruime tijd bij de garage doorgebracht. Nu moet ik hem morgen om 11 uur brengen, misschien dat ze hem dan kunnen maken!!

Volgende keer beter. Het is dichtbij dus we gaan er vast nog wel eens heen.

Veel plezier, ik zal aan jullie denken!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Dus als ik het goed begrijp zijn we maar met zijn 4tjes morgen?

Kitty heel veel beterschap meid! En Yvonne, ik zie je toch binnenkort als we bij Daan logeren  ?

Groetjes van Cissy

Ik heb afgezegt.. het is veel te vies weer om er heen te gaan. Je kunt dan niet naar buiten en binnen is te weinig te doen (vind ik).

Daarbij ben ik al de hele week met hem op sleeptouw geweest en is een dagje thuis ook wel even lekker. Mama is moe!!!! Kay heeft vandaag dus een lekkere Pyama-dag en mama een bad-hairday-dag hahahaha!

Rest veel plezier!!

Esmé mv kay

Ook ik ben niet van de partij..... ik ben maandagavond van de camping teruggekomen en heb daarna veel gewerkt en ben veel weg geweest. Er ligt dus veel strijkgoed op me te wachten, en het huis kan ook wel een sopje gebruiken en een rustig dagje voor Fabio is ook geen overbodige luxe. Doordat ik veel heb gewerkt is hij veel bij opa en oma geweest en dat is nu goed te merken: hij denkt dat ie bij mamma ook alles voor elkaar krijgt (niet dus hihi).

Ik hoop wel dat we binnenkort weer een gezellig dagje kunnen plannen?

Groetjes van Cissy

Hoi hoi

Hier zijn we weer. Ben met Sepje naar de camping waar Pauline Bert en Yoëll  staan gefietst, das precies een 10 minuten hier van daan!  (het is zowaar al paar uur droog) en daar heerlijke appeltaart gegeten en buiten in de speeltuin gespeeld!
Was gezellig! De fotootjes hebben Bert en Pauline gemaakt dus die zullen vast nog volgen !

xx Bianca en Seppie

jaaaaa het was gelukkig nog droog he bianca
ben de foto's op hyves aan het zetten, maar hyves is zooooo traag pffff

spreken snel weer   wat af

(luchtkussen misschien?)

pipi

Terug
Bovenaan