Wie had dat recpt van die zalm wraps? Nelleke?

Voor het geval je nog boodschappen moet doen en nu op Nelleke zit te wachten die er niet meer is.... Ik help je even verder, oke?

Boodschappenlijstje:

Wraps
Philidelphia spread
ijsbergsla
zalm

Wraps insmeren met philidelphia, beetje ijsbersla erbij, zalm erop.
Oprollen en in stukjes snijden!!!

Eet smakelijk!

Groetjes
Susan

Thanx Susan!

Ik had al boodschappen gehaald en op de gok wat spullen meegenomen and quess what?
Precies hetzelfde als jouw lijstje! Ik wist het nog een beetje, dus ga vanavond mijn visite verrassen! Dank je wel!

Groetjes van Cissy

Oh dames jun jullie toch?
Maare.......gekke vraag, die wrapdingen » serveer ik die warm of koud? Ik heb ze echt nog nooit gemaakt! hahaha wat een doos he?

Groetjes van Cissy

ik weet niet wat ik nu in de eerste regel van het vorige bericht heb getypt, maar ik bedoelde zoiets als: jullie zijn altijd welkom! hahaha

Groetjes van Cissy

Ik serveer het altijd gewoon koud. (Met plakken gerookte zalm). Je kan het makkelijk van te voren klaarmaken en dan in de koelkast bewaren. Ik maak dan zo'n rol, alufolie eromheen, en als ik het nodig heb snij ik het in plakken en serveer ik het.

Maar misschien heb je wel iets geweldigsbedacht.... De zalm even bakken en dan erop en meteen serveren.... Klinkt niet verkeerd!

Heb een andere variant...

tortilla's
paturain
komkommer
gerookte zalm

paturain dun op tortilla smeren,
over het midden een strook zalm leggen
komkommer schillen en in 4 lange repen snijden, zaadjes eruit en op de zal leggen.
 oprollen en in stukjes van ongevere 3/4 cm snijden.

Je kan het ook dag van te voren maken en afgesloten in koelkast bewaren.

Doet het altijd goed op feestjes.

Jammer dat ik 't nu niet mag....

groetjes jojo

Terug
Bovenaan