Wie had dat recpt van die zalm wraps? Nelleke?

Gerookte zalm is geen probleem hoor. Dat mag je best hebben. En anders probeer je de Cissy-versie. De plakken even in een anti-aanbak pan leggen en dan erop...... ohh, jammer, de boodschappen zijn al in huis....

oh oh oh wat waren ze lekker!!!
Ik was blij dat de mannen niet hoefde » » mijn vriendin en ik hebben lekker alles samen opgegeten! whahaha inhalig????????..............welnee hihihi

Hoi,

Ik heb ook nog een variant met gerookte paling:

* wraps
* gerookte paling
* bakje sour cream
* bieslook

Gerookte paling met de sour cream pureren, daarna wat bieslook erdoorheen, wraps insmeren met de paling-bieslook smurrie en oprollen, folie eromheen, minimaal een uur in de koelkast en daarna in stukjes snijden en opdienen.

Ik heb deze (plus de zalm-versie) onlangs geserveerd op mijn verjaardag en ze waren een dooslaand succes! Bovendien ind ik dit soort hapjes ideaal; vooraf klaarmaken en als je ze wilt serveren hoef je ze alleen nog maar even te snijden en klaar is Klara!

Groetjes,
Myrna

Mmmmm...lekker.
Ik maakte ze een aantal jaar geleden regelmatig maar denk er nu meestal niet aan,  maar nu dus wel weer jammie.....!!!
Ben ik even blij dat Roos bijna jarig is.
Enne voor de variatie ook heel lekker is met gerookte kip (plakken) met tomaat en guaquamole.
Of met ei-salade en beenham ook erg lekker.
Ook lekker als lunch, tortillas met lekkere tomaten saus en veel kaas, twee op elkaar en dan in de koekenpan, mmmmm.....
Ik draaf door geloof ik, moet echt nog tot 18:00 uur wachten en dan aard-wortels-vissticks, misschien zo nog maar even boodschappen gaan doen hihihi.....

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan