A
Anoniem
Guest
In heel veel gevallen lijken zwnagerschaps verschijnselen ook om klachten die je kan hebben voor je menstruatie.
Jammer dat je toch ongi bent geworden.
Zelf was ik pas gestopt met de pil en nog geen idee hoe mijn cyclus was.
Werd eerst 2 x in 4 week tijd ongi en daarna duurde het 37 dagen.
Had toen bij 28 dagen ook een test gedaan maar niks en werd dus gewoon later ongi wat wel een terleurstelling was.
De derde maand had ik steeds ongi kramp maar er kwam maar niks.
Was ook niet misselijk en ook ander sypthomen had ik niet. behalve de kwalen die ik normaal heb vooraf de menstruatie.
Had wel de hele dag door harde tepels maar mijn borsten waren niet gevoelig en tepels deden ook geen pijn, dus dacht dat ik ongi zou worden.
Maar goed, ik ging uit van de laatste x dat het 37 dagen duurde en heb toen ik op 40 dagen zat een test gedaan. en nog een op 47 dagen
Die waren negetief.
Weer 2 week later was ik zo moe en en had rozige afscheiding gehad en toen toch nog maar weer een test gedaan en die was wel positief.
Later op de echo bleek dat we al veel langer zwanger waren, maar die testen geven het dus niet altijd meteen aan.
Was al 7 weken zwanger voor dat de test positief aangaf.
Ik had er een die zou het 4 dagen voor nod moeten doen, nou niet dus hahaah
Iedeen fijne zwangerschap gewenst en degene die nog wachten, veel succes en de hoop niet opgeven!
Jammer dat je toch ongi bent geworden.
Zelf was ik pas gestopt met de pil en nog geen idee hoe mijn cyclus was.
Werd eerst 2 x in 4 week tijd ongi en daarna duurde het 37 dagen.
Had toen bij 28 dagen ook een test gedaan maar niks en werd dus gewoon later ongi wat wel een terleurstelling was.
De derde maand had ik steeds ongi kramp maar er kwam maar niks.
Was ook niet misselijk en ook ander sypthomen had ik niet. behalve de kwalen die ik normaal heb vooraf de menstruatie.
Had wel de hele dag door harde tepels maar mijn borsten waren niet gevoelig en tepels deden ook geen pijn, dus dacht dat ik ongi zou worden.
Maar goed, ik ging uit van de laatste x dat het 37 dagen duurde en heb toen ik op 40 dagen zat een test gedaan. en nog een op 47 dagen
Die waren negetief.
Weer 2 week later was ik zo moe en en had rozige afscheiding gehad en toen toch nog maar weer een test gedaan en die was wel positief.
Later op de echo bleek dat we al veel langer zwanger waren, maar die testen geven het dus niet altijd meteen aan.
Was al 7 weken zwanger voor dat de test positief aangaf.
Ik had er een die zou het 4 dagen voor nod moeten doen, nou niet dus hahaah
Iedeen fijne zwangerschap gewenst en degene die nog wachten, veel succes en de hoop niet opgeven!