Wie had er ook...

haha, o sorry hoor voor het vervuilen van je topic, maar ik weet nu eindelijk hoe het werkt!
Nog 1 keertje om het af te leren:

Hier kun je de sit&joy stoel bestellen

Oke, nu stop ik.

Oooooooo, die zijn leuheuk!! Kom je nu mee, verjaardag net voorbij, zucht. Die Limegroene is echt gaaf! En bedankt Nelleke......

Nou Jen, je kunt je lol op, u vraagt wij draaien. Snel bestellen dus, zit Mike er meteen als een kleine directeur bij (las net op de site dat ze ook goed staan in commerciele ruimtes  (zie je ze al zitten: een stuk of wat van die stoeltjes, tafeltjes erbij, drankje, hapje en klaar hoor in dreumesland)

Groetjes
Susan

JOEHOE!!!
Een fauteuil voor mike komt er aan...had dus gardo gebeld en ze hadden in Grun er geen meer maar toen heeft die mevrouw naar een ander filiaal gebeld en die hadden nog wel dus die komt nu deze kant op !!!!!
Een lime, ook voor de prijs van 24,95!!!

Bedankt Ellen voor de tip!!!

En de rest ook bedankt voor de linken...Nelleke jij hebt ff kunnen oefenen

liefs jen

U'R welcome!
Als je 'm hebt ff een fotootje plaatsen he, van Mike op zijn nieuwe zetel!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Doen we!!
Heb jij dan ook al een foto van Julian in zn zetel?

liefs jen

Je kent Julian een beetje; hij heeft geen zitvlees. Is dus lastig om hem lang genoeg in dat ding te laten zitten om een leuke foto te maken.
Maar ik zal aankomend weekend eens kijken of het gaat lukken. Wordt toch al een weekend met veel foto's!!!

Groetjes,
Ellen

oh die stoelen zijn echtleuk zeg
ik denk dat annique dat ook wel super vind
op de creche hebben we een hele grote fat boy , en die heeft ze ook sinds vorige week ontdekt...
ze ligt erin als een koningin en als we haar eruit willen halen wordt ze errug boos.
maar de fatboy vind ik wat duur, en wat te groot voor in onze niet al te grote woonkamer..
dus zo'n stoeltje of fauteuil   ( of zoiets hahahaha weet ik veel hoe je t schrijft hihi) is wel heel erg gaaf en echt iets voor dr ...
geniet van je stoeltje straks mike!!!!
helemaal voor jou alleen ....... stoer man! nu nog zorgen dat de zapper van de tv van jou wordt en dan heb je t helemaal voor elkaar!!! lol grapje
liefs sandra en annique

Voor een cadeautje wilde hij wel even blijven zitten. Vandaag was crechedag en ze hebben heerlijk buiten gespeeld, getuige zijn ontzettend vieze kleertjes. Maar het ging uiteindelijk om de stoel...

En wat er in het pakje zat? Een mobiele telefoon! Tja als papa telefonische verkoper is dan is dat het beste cadeau!
Morgen nog meer......spannend hoor zo'n eerste verjaardag!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan