Wie hadden al overgewicht en zijn nu zwanger ?

Ook ik ben iets te zwaar, maar gelukkig :) Ik ben nu
7 1/2 week zwanger en pas goed op met wat ik eet. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, wat kun je meer doen?

Geniet lekker van je zwangerschap!

Groetjes
 
hallo reneke

ook ik heb erg last van overgewicht
en ben nu bijna 21 weken zwanger van de tweede
heb veel problemen met de verloskundige en gynecoloog hier over
eerst trok ik het me erg aan dat ze zo gemeen deden tegen mij
maar heb me er over heen gezet en geniet erg van me zwanger zijn en ben ook super trots op me buik
dus ook mijn tip is probeer gewoon lekker te genieten van je zwangerschap en zo nu en dan wat lekkers eten kan volgens mijn geen kwaad of je nu al overgewicht hebt of niet

groetjes van mij
 
hoi maria louis

ook ik heb een bmi van 31.
mijn verloskundige deed er in het begin een beetje moeilijk over vond ik zelf en zei dat ik een afspraak moest maken bij een dieetiste dus heb ik voor de goede orde ook gedaan.
dit is niet om af te vallen maar gewoon om te kijken welke voeding nu het beste is zodat ik niet al te veel aan zal komen.
maar ik ben ook bij de gynecoloog geweest en heb het ook aan haar gevraagd en die zei ja en dat bmi had je voor dat je zwanger werd toch ook al en toen was je toch ook gezond!!
dus er zijn vele verschillende reacties maar 1 ding moet je doen en dat is GENIETEN niets meer en niets minder enne dat citroen gebakje smaakte vast heerlijk.
ook dat moet je af en toe gewoon doen hoor, gewoon opletten en af en toe zondigen jij bent toch ook maar een mens!
vroeger keken ze daar allemaal niet naar, alles is wel veranderd maar goed ze reageren naar mijn mening af en toe echt TE overdreven.

ik zou zeggen geniet meis.

liefs bello
 
hoi maria louis

ook ik heb een bmi van 31.
mijn verloskundige deed er in het begin een beetje moeilijk over vond ik zelf en zei dat ik een afspraak moest maken bij een dieetiste dus heb ik voor de goede orde ook gedaan.
dit is niet om af te vallen maar gewoon om te kijken welke voeding nu het beste is zodat ik niet al te veel aan zal komen.
maar ik ben ook bij de gynecoloog geweest en heb het ook aan haar gevraagd en die zei ja en dat bmi had je voor dat je zwanger werd toch ook al en toen was je toch ook gezond!!
dus er zijn vele verschillende reacties maar 1 ding moet je doen en dat is GENIETEN niets meer en niets minder enne dat citroen gebakje smaakte vast heerlijk.
ook dat moet je af en toe gewoon doen hoor, gewoon opletten en af en toe zondigen jij bent toch ook maar een mens!
vroeger keken ze daar allemaal niet naar, alles is wel veranderd maar goed ze reageren naar mijn mening af en toe echt TE overdreven.

ik zou zeggen geniet meis.

liefs bello
 
hallo

wat rot dat de gyn en verloskundige zo naar doen. ik ebn zelf ook veel te zwaar. bmi van boven de 30... bij mijn eerste kindje ben ik in het zh moeten bevallen onder begleiding van de gyn. niet dat ik haar gezien heb maar zo heet dat dan... ik at gewoon gezond en was op het einde 12 kg bijgekomen, ook veel vocht vast gehouden. (was 33 graden op de dag van de bevalling.)
Nu ben ik weer zwanger en ben nu 5 kg afgevallen erg misselijk geweest. de gyn zegt nu dat ik gewoon moet eten wat binnen blijft... dat is nu belangrijker. maar je moet er natuurlijk geen misbruik van maken. eet lekker maar denk wel dat de kg er ook weer eens van af moeten. want ik heb zoiets van ik wil niet nog zwaarder uit de zwangerschap komen dan ik nu ben. trouwens nu mag ik in het ziekenhuis bevallen onder begleiding van mijn eigen verloskundige. is wel fijn om dat nu al te weten. maar ja het moet ook goed blijven gaan. ik ben nog maar 15 weken...
 
Ook hier een Bmi van boven de dertig en gelukkig heb ik mijn verloskundige nog niet gehoord over in het ziekenhuis bevallen of de dieetist.
ik let wel op dat ik niet helemaal los ga tijdens mijn zwangerschap, maar ik ga ook echt niet moeilijk zitten doen over een ijsje of in jouw geval een gebakje hoor.
 
Terug
Bovenaan