wie hebben er ook 's nachts zo'n last van vervelende benen??

De vk adviseerde om meer zuivel te eten/drinken. Ben ik gaan doen en werkt erg goed bij mij. Het schijnt ook beter te zijn om het bij voorkeur een uur voor de maaltijd te nemen.
 
Nu is het wat minder, maar ik heb ditzelfde in mijn voeten gehad. Werd er echt helemaal gek van. na verschillende dingen te hebben geprobeerd heeft mijn vriend bij een natuurwinkel tabletten gehaald. Ik weet niet meer precies hie ze heten, maar er zat iets met muisdoorn in. Ik heb ze nu niet bij de hand, maar zal er ff naar kijken en morgen de preciese naam van opschrijven. Het is in ieder geval iets voor vermoeide benen, maar helpt bij mij dus ook bij onrustige.

Kus Maaike (36+1)
 
hallo,
Ook vaak last van en reuze irritant, onrustige benen. Ik kreeg als tip van de vk om Velodoron gel van weleda te gebruiken, deze wordt verkocht bij de meeste Dio drogisten.
Ik kan niet zeggen datg het helemaal verdwijnt, maar alle b-tjes helpen!
Groetjes Soela
 
zo wat een tips :D ik ga het zeker proberen om meer zuivel te drinken want dat drink ik niet zo heel erg veel.. ben niet zo'n fan van melk...maar ik eet daarintegen wel veel kaas eigenlijk...

vanacht had ik er weer last van en toen ben ik eruit gegaan om melk te gaan drinken hahaha...slaat eigenlijk nergens op want helpt natuurlijk niet zo snel maar van gekkigheid weet je niet meer wat je moet doen...

Ik heb trouwens geen last van spataderen, dat vroeg iemand :)
Hoop ook niet dat ik die krijg..lijkt me ook geen pretje..

Maar bedankt voor de tips en meer tips zijn welkom want kan er niet meer tegen haha...

x annie
 
Hoi Angela,

Ik heb er ook iedere avond zo'n last van.  Eigenlijk begint het bij mij  vrij snel nadat ik ben gaan liggen.
Ik weet soms ook van gekkigheid niet wat ik moet doen.

Ik ga vaak mijn bed even uit en ga dan rondjes  lopen en ondertussen laat ik mijn benen even heel goed "wapperen" zodat de bloedsomloop weer goed gestimuleerd word.
Ook heb ik van de zwangerschapsgym oefeningen gehad die best wel helpen (niet iedere keer maar goed....).

Als je in bed ligt en op je rug gaat liggen doe dan even rek/strek oefeningen. 5x 10 sec. je tenen naar je neus toe trekken (je spieren oprekken), 5 x 10 sec. je tenen de andere kant op duwen en "grote" rondjes draaien met je voeten (een keer li opdraaiend en een keer re opdraaiend).

Ik hoop dat het helpt want het is een erg gefrustrerend gevoel. Ik word er soms gek van en wil dan het liefst mijn benen eraf hakken  zodat ik gewoon lekker kan slapen. Als je om 2:00 u rondjes aan het lopen ben door het huis en om 5.55 u loopt de wekker weer af AAAAAARRRRRRRCH.

Kruimel
 
Hallo, heb mijn hele leven al last van rusteloze benen en heb ontdekt dat graanproducten bij mij de oorzaak zijn, vooral tarwe. Ik eet dus nu maar heel weinig brood, een sneetje of broodje en dat alleen s'morgens. Als ik me daaraan hou geen rusteloze benen of zo weinig dat ik toch goed kan inslapen en doorslapen. Havermout is geen enkel probleem, dus ik eet vaak een bordje pap aangezien een sneetje brood natuurlijk niet genoeg is. groetjes Anna
 
Terug
Bovenaan