Wie heeft al een naam voor de kleine bedacht?

Dag dag,

We weten dat we een dochter krijgen, ons zoontje van 3 heet Thomas, tja , hier moet het ook bij passen, ik heb redelijk de vrije hand in de naamkeuze, aangezien mijn man's idee Thomas was. Mijn man is van Roemeense komaf, dus rekening houdend met de Roemeense achternaam, een korte goed klinkende, moeten we ook hier rekenschap meehouden.
Tot nu toe blijf ik hangen op de namen Eva en Madeleine, om ze achter elkaar te plakken als volledige naam is ook een optie, dan kan ik op het moment supreme als ik het koppie van madammeke zie, als nog kiezen wat is typisch voor haar als roepnaam!
En wie weet wat er me nog te binnen schiet,gelukkig is het rond niet rond 15 augustus!

Groetjes Annet

Dag dag,

We weten dat we een dochter krijgen, ons zoontje van 3 heet Thomas, tja , hier moet het ook bij passen, ik heb redelijk de vrije hand in de naamkeuze, aangezien mijn man's idee Thomas was. Mijn man is van Roemeense komaf, dus rekening houdend met de Roemeense achternaam, een korte goed klinkende, moeten we ook hier rekenschap meehouden.
Tot nu toe blijf ik hangen op de namen Eva en Madeleine, om ze achter elkaar te plakken als volledige naam is ook een optie, dan kan ik op het moment supreme als ik het koppie van madammeke zie, als nog kiezen wat is typisch voor haar als roepnaam!
En wie weet wat er me nog te binnen schiet,gelukkig is het rond niet rond 15 augustus!

Groetjes Annet

We krijgen als het goed is een meisje en we vernoemen haar naar de zus van mijn man en naar mijn man en vader. Mijn schoonzus haar 3e voornaam wordt onze dochter haar 1e naam en haar 2e naam wordt Alexandra (van Alexander uiteraard). Roepnaam wordt Rianne!

Even bijlezen hoor of er nog leuke namen bijgekomen zijn..
Nancy84: Raf en Sten erg leuk! Wat stond er nog meer op jouw lijstje? ben nieuwsgierig..
Ik hou wel van kort en krachtig! Vindt Sepp en Len zelf erg leuk maar twijfel nog erg, ben ercht een twijfelkont ...en of we een tweede naam erbij willen.

Dus alle tips zijn welkom!

hoi,
wij vonden jongens namen altijd moeilijk.
nu hadden we een jongens naam finn.
wij houden van korte namen.
maar we krijgen een dochter.bij de 2de hadden we senna op ons lijst staan,die staat er nu weer op.
ik kwam opeens evy tegen in een tijdschrift van kinderen.
maar vind het niet echt passen bij me andere 2 kinderen.die heten mila en luka.
dus zal bijna wel zeker senna gaan worden.

maar eh len is ook heel leuke naam,bij ons hoor die naam niet zo vaak.

gr marjan

He Marjan

Alles goed? Finn is idd een erg leuke naam!
Stond bij mij ook op het lijstje maar aangezien mijn man vincent heet niet erg makkelijk..
Ben je inmiddels uit de naam?

Gr S

Terug
Bovenaan