Wie heeft dat ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje:
Ik heb een lange cyclus (37 dagn) en ben nu bijna 9 wkn zwanger maar zou normaal gespoken deze week ongesteld worden. Ondanks het feit dat de testen uitwijzen dat ik zwanger ben voel ik exact dezelfde pijnen als normaal net voor een menstruatie. Is dit normaal en blijft dit ook maandelijks of zou je nu niets moeten voelen? Ik heb echt het idee dat ik deze week ongesteld ga worden wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Ik hoop iets van jullie te horen!

Groetjes Loraine

Hoi Loraine,

Ik had precies hetzelfde maar was en ben toch echt zwanger, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het bij iedereen anders is, maar als een test zegt dat je zwanger bent dan zou ik het maar geloven.....
Dus meid, van harte.......

Groetjes, Angel  

Hoi Lorraine,

Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik ook buikpijntjes die op ongesteldheidspijnen leken. Dit maakte  mij ook erg onzeker. Je zal de komende weken nog meerdere dingen tegen komen die je best onzeker kunnen maken. Ik heb gelijk de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt. Daar vroegen ze me ook of ik mee wilde doen met Moeders voor Moeders. Een consulente kwam bij me langs en dan gaan ze nogmaals testen of het gehalte van je hcg (zwangerschapshormoon) hoog genoeg is om mee te doen. Dat was voor mij de bevestiging dat ik toch ook echt zwanger was. Inmiddels ben ik bijna 17 weken zwanger.

Voor je eigen gevoel zou je nog een extra test kunnen doen of eventueel een bloedtest vragen bij de huisarts.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en probeer van je nieuwe geluk te genieten!

groetjes Pauline

bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat ook heel erg gehad, voilgens mijn dokter waren het groeipijnen van de baarmoeder die natuurlijk erg moets groeien!
iedere dag had ik er last van , na 10 weken werd het minder, toen was ik weer bang dat m,n baarmoeder gestopt was met groein, maar gelukkig was toen ook alles goed, en was ie gewoon gewend geraakt , de rek was er een beetje uit, ....
ik denk dat het een goed teken is, je kindje heeft vast een groeispurt en dan voel je je baarmoeder ook groeien!
groetjes!!!!

Hoi ik ben bijna 8 weken zwanger en voel ook nog steeds een soort mestruatie pijn,ben op leeftijd dus maak me druk voor het ergste.
Ben 39 jaar ga vrijdag voor het eerst naar de verloskundige.

Groetjes Petra.

hoi loraine,
ik denk dat heel veel vrouwen dit gevoel hebben hoor de eerste wek (weken), ik heb het namelijk met mijn vorige zwangerschappen ook gehad.
Veel geluk, en geniet er maar lekker van. groetjes wilma29

Hoi Hoi Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en heb dat ongi gevoel nog steeds
Had het bij mij eerste ook en maakte ik me best wel zorgen. De gyn. wist me te vertellen dat dat gevoel komt door het opzetten van je baarmoeder, weet niet hoe dat bij jou is maar mijn onderbuik zette altijd wel iets op voor dat ik ongie moest worden.En nu tijdens de zwangerschap is dat natuurlijk helemaal het geval. Zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je geen zorgen te maken. Liefs Monique

Hier precies hetzelfde, pijntjes de eerste 10 weken. Nu rustig aan het front (ben nu 12,5 week).

Trouwens, Petra, wat goed om een andere "oude" zwangere tegen te komen, we zitten in hetzelfde schuitje! Ik ben ook 39 jaar oud...   Geen zorgen hoor, wij oudere moeders kunnen nog heel goed kinderen maken (ik heb mijn eerste gemaakt toen ik 36 was, en mijn tweede toen ik 37 was!)...   Het voordeel: geen striae (door de oudere huid), en dat is bij mij bewezen.

Succes!

Saski

Terug
Bovenaan