Wie heeft dat ook?

Hoi hoi,

Pijn in m'n buik heb ik nooit gehad net voor/tijdens mijn menstruatie, maar wel verschrikkelijke rugpijn (na pil gebruik is dat gelukkig wel minder geworden), in de onderrug.

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb sinds week 7 precies dezelfde rugpijn als ik voor de pil altijd en later af en toe nog had, net voor en de 1e dagen van m'n menstruatie.
Alleen heb ik de pijn nu dus al goed een week . Begin er echter geloof ik al gewend aan te raken, want ik merk dat ik het steeds vaker vergeet . Hoop alleen wel dat het gauw weer over is!

Groetjes Loïs

Die pijntjes zijn heel normaal hoor, en iets verder in de zwnagerschap kan het weer afnemen, en later nemen de pijntjes weer toe. Eigenlijk kan je gedurende de hele zwnagerschap wel iets voelen. Let er niet te veel op dan word je alleen maar nerveus.

Miep

Hoi Hoi
Ik heb ook de eerste drie maanden die pijn in mijn buik gehad, kon het alleen niet vergelijken met de ongesteldheidspijn, omat ik nooit iets voelde als ik ongesteld was.,Daarna heb ik een tijdje bandenpijn gehad, dacht echt dat ik alsnog een miskraam zou krijgen....Mocht dezelfde dag nog naar de gyn. (hier in belgie ga ik gewoon iedere 4wkn naar de gyn) en ton is alles gecheckt en bleek het dus gewoon bandenpijn ofwel het oprekken van de baarmoeder te zijn.
Nu heb ik al een tijdje geen bandenpijn meer, maar gisterenavond kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn schaambeen. Ik weet niet waar dit nu weer vandaan komt, dacht dat het misschien bij de "harde buiken" hoorde. Kan iemand me daar iets over vertellen?
Ik ben nu 29 wkn zwanger.
Maar ff om je gerust te stellen want  het gata hier natuurlijk niet over mij, die buikpijn is dus normaal en ik zou me niet al te ongerust maken. Doe j dat toch, gewoon ff je dokter bellen.
Groetjes RB  

Terug
Bovenaan