wie heeft dat ook?

Ik begrijp jullie heel erg goed hoor.mijn schoonmoeder is erg dominant.als ik mijn dochtertje wegbreng als ik moet werken, besta ik niet eens meer voor haar.ze is alleen maar met haar klein kind bezig.ze stopt haar handjes in haar mond enzo.dat vind ik gewoon vies.ze is ook jaloers op mijn moeder bijv. op verjaardag.mijn moeder ziet mijn dochtertje veel minder dan zij.ze wilt haar gewoon voor haarzelf hebben.ik heb hier dagelijks moeite mee.mijn man begrijpt mij ook en zegt ook vaak tegen haar dat ze eens rustig moet doen.het liefst zou ik ergens anders willen wonen om niet bij haar in de buurt te zijn.gelukkig is mijn schoonvader rustiger.als we de waarheid tegen haat zeggen (dat doen we voorzichtig om haar niet te kwetsen) dan zit ze te janken en kijkt ze mij niet in mijn ogen.gelukkig zijn er meervrouwen die hier een probleem mee hebben. sterkte allemaal
 
Voor die ene anoniem die bijna haar schoonmoeder uit haar leven heeft geband; gewoon DOEN! Ik heb 't nu ook gedaan en ik lig niet meer wakker van haar letterlijk en figuurlijk! En als ze haar kleinkind wil zien dan moet ze maar bellen en hier langskomen want mijn man en ik hebben afgesproken dat hij alleen daar nog naar toe gaat en ik en ons kindje niet meer. Het is gewoon te ongezond geworden echt! Dat mens maakt overal een drama van en mij zien ze echt niet staan, ze hebben niet 1 foto van mij in hun huis en als ze fotos maken van de kleine dan zorgen ze ervoor dat Ik er niet op sta. Hoe vind je die! Zulke mensen zullen nooit veranderen, dus doe vooral geen pogingen meer, het gaat je echt niet lukken! Ik wens alle dames het allerbeste toe met je partner en kindje/kinderen! zon
 
Terug
Bovenaan