Wie heeft de box nog staan?

Ik was eens benieuwd, zijn er nog mama's die de box nog hebben staan en deze ook nog gebruiken? Ik merk dat Tim er hier al een hele poos niet in is geweest. Dat komt ook mede omdat we hem van de fysio veel moesten laten oefenen met bewegen op een mat. En tja, sinds hij kruipt, nu 1,5 maand, is hij er helemaal niet meer in geweeest. Vanmorgen heb ik het een keer geprobeerd toen ik naar het toilet moest, maar het was alleen maar brullen. Hij zag er zo zielig uit!! Ik overweeg dan ook om de box weg te doen.

Gr ingrid

Hier wordt er nog veel gebruik van gemaakt. Ik denk dat Tjerk er toch zeker 2X een uur in zit per dag. Ik vind het nog steeds handig dat ik even mijn handen vrij heb en hij vermaakt zich er prima in.

Nee hier is dat vanaf het begin een drama, ze heeft het nooit leuk gevonden, nou moet ik zeggen dat we de kozijnen in de woonkamer/speelkamer/babykamer hebben aangepast en ik daar dus een schot voor kan zetten.
De box heb ik begin december weggehaald, nam alleen maar ruimte in ;-)

Ik nog altijd de box ik zweer de beide onwijs handelig met schoonmaken als ik ff naar boven moet of wc..
En als ik die grijpgrage handjes zat ben

Maar ook tijdens het koken

Ook hier wordt de box nog veel gebruikt! De ene keer vermaakt hij zich beter dan de andere keer. Merk vooral als ik 'in beeld' ben, dat ie uit de box wil. Maar laat ik hem met rust en zijn gang gaan, dan kan hij zich meestal prima vermaken.

wij hebben de box nog zeker in gebruik.
alleen nu advies gekregen om dat minder te doen omdat alicia wat beter mag ontwikkelen met kruipen en lopen. zodat ze wat gaat afvallen

Terug
Bovenaan