Wie heeft de box nog staan?

hier ook nog in gebruik erg handig als ik even bezig ben of de nadere kids met iets spelen waar hij niet bij mag. hij vind het eigenlijk wel prima gooit alleen al zn speelgoed weg

Hier staat hij ook nog. Fedde speelt er alleen niet graag in. Maar we proberen wel steeds vaker. Want het is wel handig. Idd voor de wc, schoonmaken etc.
Als ik aan het stofzuigen ben kan hij wel rustig spelen. Soms laat ik die dan ook maar even aan.
Dat deden we ook al toen hij overdag niet wilde slapen toen hij zo'n vier maanden was ofzo :)

hier staat ie ook nog. hij zit er s ochtends als we wakker worden in zodat ik zijn boterham kan smeren. dan speelt ie ff.. en daarna nog even een kwartiertje... de rest van de dag word ie eigenlijk niet gebruikt. als ik moet plassen gaat meneer gewoon mee (loopt wel achter me aan)

met schoonmaken "helpt" jorn gewoon mee hahah

hier staat hij ook nog, maar gebruik hem eigenlijk weinig. jayden speeld veel op de grond, dan kan hij overal heen waar hij heen wil, of hij zit in zijn loopwagentje.
hier zet ik hem vaan in als ik even mijn handen vrij wil hebben en even niet zoveel kan opletten.
de box wil ik wel meer gaan gebruiken,
nu is het meer een opruimplek van zijn speelgoed.

Hier gebruikt Juliaan niet vaak.net zoals jullie alleen als ik naar de cw of tuin moet.

Maar ik vind nog ff handig om te laten staan.voor een paar weken .ik denk dat na Juliaan verjaardig na de zolder gaat :)

dan komt mischiem een tafaeltje met stoel jijiji

hier staat de box ook nog maar moet zeggen dat Daley er nu bijna niet in zit. Hij speelt heerlijk op zijn speelmat midden in de kamer. Ik laat de box nog wel even staan hij staat niet in de weg dus.

Terug
Bovenaan