Wie heeft de gouden tip tegen doorlekken in de nacht.

Wij gebruiken voor de nacht de luierbroekjes en overdag gewone luiers. Van pampers trouwens... Heb ook een tijdje Woezel en Pip gebruikt....

Voor ons werkte alleen pampers broekjes. Die van kruidvat enzo lekte hij altijd door. Kijk wel welke pampwrs want de donkere verpakking bijv. Zijn naar mijn mening slechter. Verder nemen we in de nacht een maat groter. Let ook op dat je de doorlek randjes goed doet. En de romper open laten of een maat groter helpt ook. Dan is er meer ruimte voor de luier om uit te zetten 

Zelfde probleem hier gehad bij mijn zoontje. Omdat hij een buikslaper is en veel beweegt, schuift zijn luier steeds meer omlaag, waardoor hij snel lekt. Oplossing: luierbroek over zijn andere luier heen. Dit doen we hier al een jaar, en werkt prima!

Hier 2 luiers over elkaar heen snachts (kruidvat), 2x zelfde maat. Lekt heel soms aan de voorkant bovenaan nog beetje door (buikslaper), maar meestal werkt dit prima voor ons
De buitenste luier is indien droog de volgende 'schone' luier, dus qua kosten valt het reuze mee

Inderdaad wasbare luiers! Wij gebruiken ze ook 's nachts, en onze zoon lekt nooit meer door. Zou willen dat ik dit bij mijn dochter had gekend. Tip: volg Luierhuis op instagram!

Ik zou idd nog groter gaan. Mijn zoon van 8 weken 5600 gram draagt maat 3.. dus zou voor de nachten zeker maat 4 gebruiken

Ik weet natuurlijk niet of je de gouden tip al gevonden hebt. Maar ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn zoontje. Het is een buikslaper, dus gaat lekker allemaal naar voren. 
Wat bij ons enorm heeft geholpen is: Rascal & Friends luiers (bijvoorbeeld te koop bij de Kruidvat) in een maatje groter. Deze luiers hebben een dubbele lekrand en ook een hoge sluiting op de buik en rug. Het is wel even uitvogelen hoe je hem om moet doen, maar sindsdien hebben wij zelden nog een doorgelekte luier in de ochtend (en gelukkig wordt hij er ook niet wakker van... 
Sterkte !!

Terug
Bovenaan