Wie heeft de gouden tip?

Wat fijn zeg al die reacties!
@Evimetbaby dank voor je compliment doet me erg goed! Ik heb moedermelk inderdaad geprobeerd maar ik heb het idee dat het niks doet. Ik kan bepathen zeker wel even proberen!
@Pimpelmees tepelhoedje gebruik ik als ik haar wel aanleg als ze bijvoorbeeld nog onrustig is na een voeding. Dan inderdaad geen pijn. De reden dat ik nu nog graag niet wil stoppen met bv is omdat ik even wil aankijken of mijn dochter wel goed kan aanhappen na de behandeling. Dat zou me zo goed doen namelijk! Mocht het dan nog niet goed lukken dan stop ik met bv heb ik voor mezeld besloten.
@Liesle ik heb vanmiddag de huisarts hierover gebeld. Die wil me niks anders aanbieden dan miconazomnitraat creme. Die creme heb ik al standaard in huis voor mijn vaginale schimmelinfecties. Dus daar heb ik weinig aan.
@Rozenmeisje het is lastig te zeggen of zij ook spruw heeft. Doordat haar tongriempje vast zit kan ze haar tong niet schoonmaken aan haar gehemelte waardoor er altijd een witte waas op haar tong zit. Wat vervelend dat jou zoontje zo last heeft van 
@benb ik ga dit nogmaals proberen. Vorige keer werkte het niet maar baat het nirt dan schaad het ook niet natuurlijk.
@Dpl nee nog niet geprobeerd op te tepels dus kan dat ook nog proberen. Tot nu toe deed ik alleen kokosolie.
 
Miconazolcreme op je tepels smeren! Dunnetjes en voor t voeden of kolven eraf halen. Verder kan je, als de spruw weg is, purelan zalf van medela gaan gebruiken. Dit werkt echt wel goed tegen rauwe tepels.
Veel succes, je doet het echt heel goed!
 
Goed dat je vol blijft houden, het begin kan soms echt zwaar zijn maar goede kans dat als straks de tongriem verholpen is het snel beter gaat! Moet je lang wachten op de tongriemkliniek? En begrijp ik goed dat je nu helemaal niet meer aanlegt maar alles met de fles geeft? Heb je het met de lactatiekundige over het risico gehad dat drinken aan de borst straks niet meer lukt als je nu helemaal niet aanlegt?
 
Terug
Bovenaan