Wie heeft de mooiste kerstboom

Nou.... ik kèn Tygo. Ik wéét dat die boom met hem omver zou gaan. Voor mij geen rustige en fijne kerstdagen, maar drukke, stressvolle dagen waar ik constant "NEE TYGO" moet zeggen.

Geen (officiele) kestboom dit jaar bij ons. Wel een creatief ander ideetje voor de lampjes, balletjes, slingertjes en sterretjes...

Hahaha, leuk toch?
Hebben we tòch een soort van "kerstboom".
Groetjes happyM.

Hoi hoi,

Nou laat ik onze boom ook maar effe showen,gelukkig gaat het tot nu toe goed en kan onze Tess er goed van af blijven.

Liefs Kitty en Tess

PS:Leuke topic,al die verschillende bomen.

Dit jaar had ik zin in een boom met zilver en zwart
Foto is niet helemaal scherp op de boom (hihi)

Yoëll zit heel af en toe aan de ballen, maar verder heeft hij meer oog voor de hakkaa's (lampjes)

hallo dames....

wij zijn nog bezig met alle spulletjes naar beneden te halen....dus nog geen foto`s....

de lampjes zitten alleen nog maar in de boom en Yoëll stopt deze in zn oren...hopelijk kunnen we hem snel aan zn verstand peuter dat de lampjes leuk zijn om naar te kijken en niet om in de oren te stoppen haha...en dan gaat ie er ook nog tegen praten hahahaha

zodra we foto`s hebben show ik ze

liefs denise

Ons huis is veel te klein voor een boom. Wij moeten het doen  met een discoboompje en hier en daar wat lichtjes en kerstfrutseltjes.

Groetjes,
Nelly.

Komt hier ook een winnaar uit dan? Wanneer is de sluitingsdatum en mag er gestemd worden?  hahahaha..

Hier ons kunstkerstboompje,.. Een echte  boom  vreten mijn katten namelijk op haha.. Ik moet alleen nog een lap stof halen om de voet te bedekken. komt ie;

Zie dat er nog stof van de verbouwing op de ballen zit.. Wat blijft dat lang in de lucht hangen zeg!! Grr,.. Weer met die stoffer er overheen,...

Merry Christmas!!!

Esmé en Kay

We hebben overigens ook nog een kleiner boompje maar die staat op de piano..
Altijd heerlijk gezellig die lampjes overal!

Terug
Bovenaan