wie heeft deze klachten ook gehad voor de nod!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik heb ff een vraagje ik heb sinds gisteren veel meer last van witte afscheiding mijn nod is waarschijnlijk 3 aug. ik heb hier normaal nooit echt last van voor mijn nod. volgens mijn temperatuurcurve heb ik op dag 18 mijn ei gehad temp.36.9 en toen daalde hij weer naar 36.5 en zo is mijn temp. al dagen en voor mijn ei schommelde mijn temp.36.1 en 36.3 dus hoop wel dat ik gelijk heb en mijn ei heb gehad!!!!!!!! heb ook wel last van krampen ook afgelopen nacht moest echt mijn buik ff vasthouden en last van mijn tepels maar dat zou ook te maken kunnen hebben met mijn nod? wie heeft dit ook wel eens gehad? en weet raad!!! dikke knuffel miranda

Hoi,

Ik denk inderdaad dat je alleen maar kunt afwachten.
Ik zit ongeveer met het zelfde heb last van een ongi-gevoel en elke keer als ik naar de wc ga denk ik nu komt het maar er gebeurt niets alleen dus witte afscheiding. NOD is zat of zon

Vreemd allemaal

hoe zeggen ze dat ook al weer mooi
ga uit van het ergste en hoop op het beste.

Groetjes
talke

hoi hoi dankjewel voor jullie reacties!!!!!!!! ik weet het idd ff niet meer maar ja ik ga maar gewoon afwachten meer kan ik toch niet doen maar zelf heb ik toch het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen heb al sinds zondag last van krampen en vandaag erger en gerommel in mijn buik dus ik denk dat het ronde 11 zal gaan worden!!!!!!!!! we houden moed he ik duim ook voor jullie dat we maar snel naar het andere forum mogen gaan!!!!!!! dikke knuffel miranda

Hey Miranda,
had vergelijkbare klachten. En wat blijkt nu... heb deze morgen een test gedaan en ben zwanger.
Die ongi-krampen kunnen dus evenzeer op een zwangerschap wijzen.

Veel succes!

hey meid gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! en ik zal moeten afwachten die krampen zijn wel wat minder en mijn borsten gaat redelijk voel het wel maar denk toch gewoon dat ik ongi ga worden!!!!!!! maar wel raar mijn zusje zei van de week wat kijk jij raar uit je ogen en mijn moeder zei het vanmiddag ook al terwijl ik niks heb gezegd ze vond mijn ogen meer glanzen maar dat kan ook zijn als je ongi wordt/bent!!!!!!!! strooi maar wat van die zwangerschapsglitters voor me misschien werkt het!!!!!!!!!   en ik ben aan het temoen deze cyclus maar kan nu door mijn nachtdiensten niet tempen zondagochtend pas weer!!!!!!!! dikke knuffel miranda[url=http://www.kindjeopkomst.nl

Verschrikkelijk dat wachten....
Ik ben er steeds van overtuigd dat ik zwanger ben...waarom?.....geen idee.
Denk dat ik er (net als zovelen) veel te veel mee bezig ben!

Ik heb normaal altijd een week voor dat ik ongesteld moet worden vreselijke last van mijn rug, buik en borsten. Ik moet maandag ongesteld worden en je raad het al...nergens last van!

Ik ben altijd al ongeduldig geweest....maar nu is het echt verschrikkelijk!

Succes ladies!

heyyy miekje idd vreselijk he dat wachten!!!!!!!!!!!!!!!!! bij mij is het verschillend de ene maand wel last van mijn rug en borsten etc. en de ene maand weer niet!!!!!! we kunnen er nu toch niks meer aan doen he ik zal voor je duimen meid!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxx miranda

Terug
Bovenaan