Hoi hoi, spannend he??!!!!!!!
pfffffff
Nou ook ik ben aan t aftellen zeg maar...normaal cyclus 30 dgn vorige maand ineens 28 dgn, dus of ik word vandaag en anders maandag ongesteld...
Heb niet echt last van mijn borsten wel van onderin de buik/schede.Weet t klinkt vaag maar ja wachten t wel.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook druk/steken in schede dacht aan blaasontsteking een paar dgn voor nod toen, maar uit urinetest kwam dat ik dat niet had. kleine week later op dag 28 test gedaan daar kwam een verwaasloosbaar streepje uit(heb m nog) dag 30 weer een test...en die was duidelijk!
De klachten die ik toen had was steken in schede en zweten ...maar ja haha dat was in nov 2003...nu met die hitte zweten we allemaal...haha toen fietste ik met de winterjas open, (het zweet liep me erg over de rug) en het was koud volgens iedereen...nou ik was niet koud hoor....
Nu zweet ik net als velen...haha dus daar kan ik het niet mee meten...de steken/druk is er wel..net of ik een lichte blaasontsteking heb...
koppijn heb ik ook dat is meestal wel een voorteken van menstruatie bij mij...maar het is dan ook erg benauwd...(dreigend onweer)
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
aftellen....eigelijk brand het me in om een test te halen maar ik ga mijn best doen dat niet te doen...vorige x wees ie ook niks uit op dag 28..........
p.s last van mijn borsten kreeg ik pas in week 5 dus toen ik het al wist....