Wie heeft dit ook gehad, of wie weet dit?

Hoi Isa,

Je baarmoeder is inderdaad een soort tuitje, dit 'tuitje' moet eerst verstrijken en dan pas krijg je ontsluiting. De kans dat je kindje eerder komt valt niet te zeggen. De gyn had tegen mij ook gezegd dat het die dag dat ik werd opgenomen, met 30 weken, geboren zou kunnen worden maar dat het ook nog wel tot 42 weken zou kunnen duren.  Daar kon hij niets van zeggen omdat ik geen weeen had. Het enige wat ik kon doen was echt heel rustig aan doen, eigenlijk volledige bedrust.  Ook is het beter om niet meer te vrijen of een orgasme te krijgen. Hiermee kun je ook de weeen opwekken.  

Hou em binnen hé!!!!!

groetjes
Eveline  

hoi hoi
om heel eerlijk te zijn zei het bij mij niks.
ik heb drie weken gelopen met 2cm ontsluiting!!!
was al helemaal blij dacht nu gaat het gebeuren maar nee hoor de kleine bleef nog lekker zitten.
hoop voor je dat het nog even blijft zitten tot 38weken maar ga daar maar van uit.
voor straks een makkelijke bevalling en een hele mooie kraamtijd gewenst.
veel liefs sil

Hey meiden,

Allemaal super bedankt voor jullie lieve reacties!
Ondertussen doe ik super rustig en als ik dat
doe heb ik bijna  helemaal geen last meer gelukkig!
Ik hoop dat mijn kleine mannetje in ieder geval nog
3 weken blijft zitten want dan mag ik tenminste
lekker thuis bevallen! Want nu ik zo'n verloskamer
van binnen heb gezien.... het lijkt me toch helemaal
niks! Jullie allemaal ook nog veel succes met jullie
zwangerschap! Liefs xxx isa.

hoi hoi,
ik heb het gehad bij mijn tweede en werd met 29 weken aan de rem gelegd, de weeen gingen niet weg, maar werd er met 34 weken ervan afgehaald, en wat denk je, niks, ik mocht zelfs met 36 weken thuis bevallen (omdat het een flinke baby zou zijn, de rust), ik deed vanalles toen om het door te laten zetten maar niks hielp, hij bleef lekker zitten, en na bijna 10 weken rond gelopen te hebben met 3 cm ontsluiting en harde buiken (wat volgens de dokter weeen waren omdat ze regelmatig kwamen ), wilde ons manneke toch eindelijk komen, hij was 53 cm en 4120 gram. Dus het wil niks zeggen, als de baby denkt dat hij /zij er klaar voor is dan komt het en anders blijft het lekker zitten, bij mijn derde was het net zo ik had dan niet zo vroeg harde buiken, maar toen ik eenmaal thuis mocht bevallen, was ze er binnen vier dagen, en nu ben ik  zwanger van de vierde (pas 9 weken) en waneer deze wil komen dat zien we wel, als het maar lekker thuis mag zijn.
Ik hoop voor je dat je het nog even kan uithouden, een goede raad kan ik je geven, luister   heel goed naar je lichaam, want die geeft zelf aan wat kan en niet, en als je je zorgen maakt, aarzel niet bel de verloskundige, al is het om je even gerust te stellen, en naar het hartje te luisteren. veel succes

Terug
Bovenaan