wie heeft dit ook gehad?

Hoi,

Ik ken dit ook, ik was bij mijn tweede ook drie weken over tijd en ik was al drie testen verder die negatief bericht gaven. Ik heb toen mijn huisarts gebeld en hij zei dat als de testen negatief waren en ik niks aan mijn lichaam, borsten ed, merkten ik niet zwanger was. Ik hoefde ook niet te komen van hem.

Na nog een week wachten heb ik toch nog een test gedaan en toen kwam er een heel licht streepje en bleek ik toch zwanger. Ik maakte dat zwangerschapshormoon gewoon niet zo sterk aan.

Ik hoop dat je wat aan dit verhaal hebt. Als je het niet vertrouwt, gewoon naar de dokter!

Succes!

Hoi Allemaal,

Vandaag had ik hele pijnlijke borsten, met name de tepels, en was wat misselijk.
Toch maar weer een test gedaan, wederom negatief,
Heb huisarts gebeld en kan donderdag terecht.
Heb 6 jaar de pil geslikt en half jaar geleden gestopt.
Ik blijf stiekeme hoop houden op een positieve uitkomst bij de huisarts. We zouden nu wel eindelijk willen weten of we toch zwanger zijn.
Bedankt voor jullie reacties en ik zal jullie op de hoogte houden.

Liefs

Je kan ook een keer een cyclus overslaan... heb ik ook wel eens gehad... werd ik gewoon na 4 weken overtijd ongie... dus 1 keer overgeslagen. je lichaam kan soms even van slag zijn of even gek doen... je bent geen robot. dus loop niet gelijk angstig naar de huisarts! Zeker niet als je altijd de pil hebt gebruikt. Je bent zelf dan zo gewend aan een regelmatige cyclus dat dit wel heel raar bij je over komt. Maar dat is het niet! Gun je lichaam af en toe even een time-out. En niemand is altijd precies na een vast aantal dagen ongie... ik liep soms de ene keer een week over en de andere keer was ik een dag te vroeg... dus ja...

Ben je over 2 weken nog niet ongie en heb je ook geen positieve test dan zou ik naar de huisarts gaan. Heb een beetje vertrouwen in je lijf!

Ik heb hetzelfde. Ik ben rond 20 dec. gestopt met de pil en ben 1 keer ongesteld geweest. Ik ben nu 10 dagen overtijd en heb alleen maar negatieve testen. Soms voel ik me zwanger, maar ook niet altijd. Ik ga vrijdag testen maar heb er niet zo'n vertrouwen in eerlijks gezegd. Ik blijf hopen...

Vorige maand was ik 2,5 week overtijd. 2 negatieve testen en een negatieve bloedtest. Een aantal dagen daarna werd ik ongi. Misschien de spanningen?!

Terug
Bovenaan