WIE heeft dit ook wel eens gehad, en is dit normaal!!!

Hallo meiden die ook net als ik flink aan het klussen zijn.

Ik heb een vraagje ik ben 15 september ongesteld geworden jammer genoeg maar normaal ben ik dat 4 a 5 dagen en nu was ik het maar 3 dagen wat ik al een beetje raar vond.

Nu is het vandaag de 20ste en nou keek ik net bij het afvegen en toen zat er weer bloed op me wc papier (sorry voor de niet smakelijke detai)

Heeft iemand dit ook een keer gehad en weet iemand wat dit kan betekenen?

Groetjes nancy
En ik wens veel meiden succes toe en hoop dat ze snel zwanger worden.

hallo,

toevallig ben ik net aan het zoeken op het internet wat dit kan zijn!
ook ik heb hier deze maand last van gehad.
was twee dagen eerder ongesteld geworden dan normaal en toen ook maar een dikke druppel, een dag later kwam de rest en dit duurde ook maar twee en een halve dag.
terwijl ik normaal dik 5 dagen ong ben!!

ik hoopte ook op een innestelingsbloeding maar denk niet dat dit nu nog kan.
ik denk dat het komt omdat ik net gestopt ben met de pil en mijn lichaam er gewoon weg nog aan moet wennen om zelf met  haar hormonen weer normaal te gaan doen.
als jij ook net gestopt bent met de pil lijkt mij het zo te zijn dat jou lichaam ook nog aan het ontwennen is, dit kan trouwens nog wel een tijdje duren. lastig is het wel want nu weet je ook niet je duidelijke eisprong dag.
blijven proberen en succes!

Hallo juf... (was de rest van je naam kwijt)

Ik ben al sinds juni gestopt met de pil en heb een cyclus van 28 a 29 dagen dus dat is wel geregeld alleen heb dit nog nooit gehad dat er 2 dagen tussen zit dat ik weer bloedverlies.

Ik heb hier over nog niet vaker gehoord,zou graag willen weten wat dit is maar het lijkt me zoizo geen laate innestelling.

bedankt voor je reactie hoop dat we er achter komen wat het is

raar he!

ben benieuwd maar kan tot op heden niets vinden op het net!

ik ben nog op school en ga nu naar huis dus sluit nu af en houdt dit berichtje in de gaten!
wie weet tot gauw!

groetjes, juf jocelyn

Ik kan ook nog steeds niks vinden beetje vreemd allemaal hoop dat er meer meiden reageren die dit ook hebben meegemaakt zodat wij er misschien achter kunnen komen hoe dit komt en wat het betekend.

Als je het trouwens leuk vind om contact te houden dan kan je me aanmelden op msn :nancyenricky@hotmail.com

Ik heb helaas erg weinig tijd voor msn, nog nooit gedaan ook.
Ik werk fulltime en ben erg druk aan het juffen.

Wel wil ik regelmatig even op deze site kijken en misschien houden we zo contact,
succes verder en ik ben inderdaad erg nieuwsgierig of we erachter komen wat het is.
als het nu nog twee keer voor komt ga ik het toch eens aan de huisarts vragen.

zou het een vroege miskraam kunnen zijn? je leest toch wel eens dat  vrouwen dit helemaal niet door hebben maar dat het toch zo is?

groetjes voor nu,

juf jocelyn

Hoi hoi

Ik kom niet van dit forum maar wou toch even reageren.
Zelf was ik ook altijd 5 dagen ongesteld, daar kon ik de klok op gelijk zetten.
Januari 2005 was ik maar 2 dagen ongesteld en daarna stopte het, het bleek ook mijn laatste menstruatie te zijn want daarna was ik zwanger!

Ik weet niet waarom jij het hebt, ik vond het toen maar raar, maar goed innesteling kan het bij mij niet geweest zijn aangezien ik een maand later pas zwanger was.

ik hoop dat je er achter komt wat het is, succes!

Liefs Sarah

hoi....

Ik was de vorige maand ook maar anderhalve dag ongesteld....(zo zou je het niet eens kunnen noemen, alleen bruine afscheiding)...getest deze was negatief...
afgelopen week wel weer "normaal" ongesteld geworden..ook gewoon na een cyclus van 30 dagen...Ik snap soms ook niet meer hoe mijn lichaam in elkaar zit...
Succes verder

Terug
Bovenaan