WIE heeft dit ook wel eens gehad, en is dit normaal!!!

Hoi Nancy en alle anderen,
Zit ik net te zoeken op de topics over dit onderwerp vind ik heel recent de jouwe.
Gelukkig!!!!!!!!!! Vorige week woensdag werd ik ongi en duurde tot zaterdag terwijl het zaterdag had moeten beginnen. Ik dacht da's mooi toch de cyclus redelijk op gang voor de 1e keer. Niet dus.
Ik had gisteren hetzelfde als jij, ook na het plassen bruin waterig bloed op het toiletpapier.Vanochtend niks meer.  Ik denk dat dit door het ontpillen komt en ga ervan uit dat mijn cyclus 28 dagen is. We klussen gewoon door en we zien wel.
Iemand anders een ander id???
Liefs Ronel

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben de 16e ongesteld geworden, maar niet echt...hihi. Veel minder dan normaal en de 17e was het al bijna helemaal weg.... Heb nog wel een paar dagen wat bruine afscheiding gehad, maar verder niet. Normaal gesproken ben ik zeker 3 dagen goed ongesteld.. Ik snap er ook   niets van.

hey maartje

had je dit dan op de dag van je verwachte r.d of er een paar dagen voor, dat is bij mij wel het geval ik vind het ook zeer onduidelijk heb nog steeds een raar gevoel in de buik   ben benieuwd of ik aankomende maandag gewoon weer de r.d op bezoek krijg. ik ben zo iemand die het eigenlijk gewoon moet weten maar om nu al bij de ha aan te kloppen en te vragen wat is dit

groetjes de k

Hallo Meiden

Ik wou nog even reageren op de antwoorden die ik heb gekregen.

Ik ben vanaf juni gestopt met de pil dus ik neem aan dat ik niet meer aan het ontpillen ben.

Ik vind het nog steeds erg vreemd want heb nog steeds eigelijk niet echt een duidelijk ontwootd, hoe het nou komt dat ik eerst  2,5 dagen ongesteld ben en daarna 1,5 dag niet en daarna weer een dag wel.

Hoop dat ik er snel achter kom wat het is.

groetjes meiden en veel klus plezier

Hoi,

Nee, bij mij kwam het twee dagen later dan de verwachting was. Het rare is dat het echt veel minder en korter was dan normaal (en ook wat donkerder). Ik heb trouwens de 17e toch getest, maar dat was negatief. (de 14e was mijn NOD). Ben ik dan gewoon niet ongesteld (en wat was het dan wel??) of  heb ik te vroeg getest?
Is het bij jou al wat duidelijker?

Liefs Maartje

hoi daar ik weet ook nog steeds niets heb nog steeds een beetje bruine afscheiding en de 25 zouden de r.d's komen ben benieuwd   heb wel een test aangeschaft je weet maar nooit . hopelijk weet ik dan meer moeten nog maar even wachten sucses

hoi ik heb ook een paar vraagjes begin vorige maand mijn nod gehad nu rond de 15 de heb ik onveilig gevreenen 2 keer goed 5 dagen erna buikkrampen gehad en serieus mestruatie biujn gehad een week voor mijn nod heel licht roze een beetje bloed gehad derna niks 2 dagen erna bruinbloed verlies gehad heel fel een dag voor mijn nod heel fel roodbloed verlies gehad op mijn nod zelf ook fel roodbloedverlies nu derna heb ik bruinbloed verlies gehad en van de morgend op mijn maandverband heel fel waterig bruinbloed wat is dit? heb al 2 kinderen ok maar heb dit nog nooit gehad nu ook een beetje menstruatiepijn maar zou al ongesteld moeten zijn help mij

Terug
Bovenaan