wie heeft dit ook?

Hoi meiden,

Hoe gaat ie met jullie? Zijn jullie het wachten ook zo zat???? Ik ben zo ontzettend onzeker......... "Klachten" zijn nog niet afnomen bij mij, word alleen maar misselijker. Als ik niet zwanger ben ben ik bang dat er een behoorlijk heftige ongi aankomt. Ik heb de always night al in huis gehaald, hihihihi

Liefs,
Lei

Hoi   Lei,

Ja het gaat wel goed alleen het wachten duurt lang he.

Gisteravond ad ik visite en die zeiden ben je soms zwanger je gaat allen maar naar de wc.

En m`n vriend zei gisteravond wat zien je borstener raar uit zelijke wel groter en zien er wat dikker uit?

het zal wel.
Je wordt er alleen maar zenuwachtiger van.

Ik hoor het wel van je.

groetjes Dolfijn

wachten duurd vreselijk lang
wij hebben deze maand voor de derde keer een ovutest gebruikt met weer een duidelijke eisprong en we hebben goede hoop. we hebben erg ons best gedaan zeg maar.
nu moet ik de 29e ongi worden en ben de hele week al moe en prikkelbaar, en sinds drie nachten kan ik ook zeer slecht in slaap komen. bah vannacht pas tegen de ochtend in slaap en toen mijn man er uit moest om vijf uur had ik migraine!!! dat heb ik anders aleen maar de 2e dag van menstruatie
en het is ook vaak zo dat de nacht voordat ik ongi word ook zeer slecht slaap. en nu is het al 3 nachten. bleeh
en ik ben al zo moe  ik hoop maar dat het voor het goede doel is!!!!!!
en ik heb vreselijke vreedbuien.

zo sorry hoor moest even flink zeuren.
nu maar wachten tot dinsdag

succes allemaal liefs wilma

Hoi Wilma, begrijp helemaal wat je bedoelt ik kan ook al 2 nachten niet slapen .
M`n vriend ging vanmorgen om half 5 naar z`n werk en daar lig je dan klaarwakker.
Heb ook last van vreetbuien.

Maar ook hongergevoel terwijl ik hetzelfde eet als normaal .
raar he.

Nou jij ook succes.

En hoop dat je geluk hebt deze keer.

groetjes Dolfijn

Hoi Wilma,

Fijn hè, die vreetbuien. Ik heb net met de luch maar weer eens een patatje genomen... Ik heb ook zo'n problemen met in slaap komen. Als mijn man al lekker ligt te knorren, lig ik nog met mijn ogen wijd open. Niets voor mij joh, als ik mn kussen aanraak slaap ik normaal gelijk.  Het stomme is dat ik echt doodop ben, maar slapen: ho maar. Ja, als als ik eenmaal slaap kan ik de volgende ochtend m'n bed haast niet uitkomen.

Sterkte met alles

Liefs,
Lei

Hoi Dolfijn,

"Voel" jij je borsten ook de hele dag door? Het lijken wel luchtballonnen. Mijn man moet er vreselijk om lachen.

Liefs,
Lei

Hoi Lei,

ja in het begin wel nu wat minder maar m`n tepelhof ziet er wat anders uit dan normaal.
Ik moet echt heel veel plassen das echt vervelend.

Ik hoop dat het uiteindelijk iets oplevert.

En jij heb jij nog meer klachtjes.

Groetjes Dolfijn

Hoi Dolfijn,

Mijn tepelhof heeft wat meer bultjes dan normaal, is niet echt veel donkerder dan normaal.

Ik moet ook veel  vaker plassen (kleine plasjes) en af en toe heb ik een onwijs opgeblazen gevoel. Heb jij ook af en toe van die steken in je buik? Toch een teken van ongi??

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan