A
Anoniem
Guest
hallo meiden
Ik snap mezelf dus echt niet meer!
Normaal ben ik een heel nuchter type,maar nu........
Ik ben 1 maart ongi geworden en vanaf volgende week gaan we aan de klus
voor onze 1e ronde 1e kindje.
Nou hebben mijn man en ik afgesproken om gewoon te zien wat het wordt.We hebben geen haast.
Maar sinds ik dus 25 febr. gestopt ben met de pil,kan ik nergens anders meer aan denken dan zwanger worden.
Ik snap het dus echt niet,normaal ben ik dus heel nuchter en heb ik ook de houding van we zien wel.
Ik denk al na over hoe ik het mensen wil vertellen en wanneer.
Nu weet ik dat ik niet mag hopen en prent het mezelf ook in dat de eerste keer echt niet raak zal zijn,maar toch ik voel me de hele tijd zenuwachtig en kriebels in mijn buik(of het komt door de)dat kan natuurlijk ook nog.
Maar goed zijn er nog meer mensen zoals ik?of ben ik echt vreemd
liefs Petra
Ik snap mezelf dus echt niet meer!
Normaal ben ik een heel nuchter type,maar nu........
Ik ben 1 maart ongi geworden en vanaf volgende week gaan we aan de klus
voor onze 1e ronde 1e kindje.
Nou hebben mijn man en ik afgesproken om gewoon te zien wat het wordt.We hebben geen haast.
Maar sinds ik dus 25 febr. gestopt ben met de pil,kan ik nergens anders meer aan denken dan zwanger worden.
Ik snap het dus echt niet,normaal ben ik dus heel nuchter en heb ik ook de houding van we zien wel.
Ik denk al na over hoe ik het mensen wil vertellen en wanneer.
Nu weet ik dat ik niet mag hopen en prent het mezelf ook in dat de eerste keer echt niet raak zal zijn,maar toch ik voel me de hele tijd zenuwachtig en kriebels in mijn buik(of het komt door de)dat kan natuurlijk ook nog.
Maar goed zijn er nog meer mensen zoals ik?of ben ik echt vreemd
liefs Petra