wie heeft dit ook?

Goede avond!

Zeker houden we elkaar op de hoogte!! Vind dit forum dus helemaal geweldig, loop de hele dag met zwangterschap en baby's in mijn hoofd zonder er over te kunnen praten, zo s avonds even je hart luchten is wel lekker!

Wanneer moeten jullie weer ongesteld worden?

Ik, als ik uitga van een cyclus van 31 dagen (zoals in de 1e ronde) op 3 april, wat duurt dat lang!!!!!

Succes allemaal!!

Hoi begin

Ja het is echt heerlijk om hier mijn dingen kwijt te kunnen inderdaad.
Ik heb rond 27 maart mijn NOD,maar weet dit dus niet zeker gezien dit dan de eerste keer ongi wordt zonder de pil,ik weet dus totaal mijn cyclus niet.
Wel kunnen we vanaf morgen/woensdag beginnen aan het klussen.
Ik weet dat ik er niet op mag hopen,maar als het nou eens zou zijn dat het de eerste keer raak is,dan krijgt mijn vader een mooi verjaardagskado.Hij is namelijk de 29e jarig.

En om het nog mooier te maken...
Vrienden van ons hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden ze zaten net in de medische molen toen we met hen een weekje in drenthe op vakantie gingen.
En wat bleek,op de laatste dag van onze vakantie deed zij een test en bleek ze zwanger!!!!!In middels is hun prachtige dochtertje alweer 2 jaar oud.
En laat het nu zo zijn dat we met hen de 30e weer een weekje op vakantie gaan.....
Het zou dan natuurlijk geweldig zijn als ook ik op vakantie een positieve test zou hebben......

Maar ja dat is allemaal veel dromen ik weet het,maar misschien ..... een klein wondertje?

liefs Petra

Terug
Bovenaan