wie heeft dit ook?

Hoi, jij ook veel succes en geniet van alles wat nog komen mag,
het is een hele ervaring allemaal

Groetjes

quote: mellow reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2005 21:21:55'));

Hoi hoi,

Nee, sorry. Kan je geen advies of tip geven. Ben zelf 8 weken zwanger van de eerste dus heb het nog nooit bij de hand gehad.
Ik wil je wel veel succes wensen!

Groetjes




 
Hoi,
Dat heb ik ook allemaal gehoord. Het is allemaal afwachten en maar op
me af laten komen. Bedankt voor je berichtje

Groetjes

quote: Sanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2005 09:22:11'));

Hoi,

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik hoorde wel dat het draaien door een gynacoloog erg pijnlijk kan zijn, sommige ervaren dit als meer pijn dan tijdens een bevalling. Een stuitbevalling kan heel goed, is soms nog prettiger als een normale bevalling alleen nemen ze geen enkele risico en is de kans op een keizersnede groter.
Het zijn verhalen die ik gehoord heb.
Susses met de bevalling en wie weet draait  je kindje nog.

Groetjes Sanne




 
Ik weet niet wat de normale tijd daar voor is maar het kan ook nog draaien in de laatste
week heb ik gehoord. Allleen is het vervelende eraan dat je zodra je met een week of 36/37
nog in de stuit ligt je dan zowiezo naar het ziekenhuis moet om te bevallen. En dat wilde ik liever niet. Dat heb ik ook best angst voor. Maar ja het komt zoals het komt.
Veel succes verder met de zwangerschap
Groetjes

quote: Ris reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2005 09:45:57'));

Ik zou het niet weten, Wat ik me afvraag is wanneer een kindje eigenlijk met zn koppie naar beneden gaat liggen? Wat is een normale tijd daarvoor?
Volgens mij was mij dochter lekker vroeg want die was ook al vroeg ingedaald. Maar ja das al 5 jaar geleden,dus kan ik me niet meer zo goed voor de geest halen.
Ik ben nu 23 weken zwanger, en mn kindje lag echt telkens anders, continu aan het draaien en voelde ik het steeds ergens anders trappen. Sinds een week ongeveer blijft ze dwars liggen, ligt haar koppie in aan de zijkant en krijg ik de trappen net onder mn ribben.
Ik hoop dat ze niet zo dwars blijft liggen, ik heb echt angst voor een keizersnede.

Gr, Ris




 
Terug
Bovenaan