wie heeft dit ook?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu bijna 17 weken en heb de kleine al een paar keer gevoeld,
maar n u al een paar dagen niet dus dit zat me niet lekker ik de vk gebeld.
Die zegt dat is heel normaal maar als het je niet lekker zit mag je even langs komen om naar het hartje te luisteren.
Zij even kijken wanneer er plek is kan ik pas woensdag komen. maar ik wil het NU.
Dit moest ik even kwijt zijn er meer meiden die dit hebben?

Gr Angelique

Hee hallo

Misschien kun je dit proberen:
Als je vriend/man een glas links of rechtsonder op je buik zet en zijn oor er op legt dan zou hij de hartslag kunnen horen.
Wij doen dit ook al heel wat weken (ben bijna 22 weken zwanger)
Jij hoort het dan niet, maar je mannetje wel en die kan je dan gerust stellen.
Sommige mensen zeggen dat dit nog helemaal niet kan en anderen zeggen weer van wel, als je kindje dicht onder je huid ligt en niet achterin. Bij mij ligt de baby echt heel erg dicht tegen mn buikoppervlak aan en mijn vriend hoort het hartje dan ook altijd snel en duidelijk kloppen.
Succes!

Liefs Antoinette

Hoi Antoinette,

Dit kan idd en wij doen dit ook en dan hoort mijn man het ook idd.

Maar ik wil het gewoon zelf ook even horen dan heb je net weer even meer rust.

Gr Angelique

Ja dat gevoel ken ik :)

Ik heb hetzelfde hoor.. Sterkte met het aftellen tot je naar de VK mag dan!

Groetjes Antoinette

Nou, met 17 weken al de hartslag horen....mmm
Pas vanaf een week of 30 kun je het eventueel horen, bij veel vrouwen hoor je het niet hoor! Bij mij ook niet. Zelfs niet met een wcrol en ook niet op het einde van de zwschap.

heey angelique!

Ik had precies hetzelfde en toen heb ik een Angelsounds aangeschaft. Kost 40 euro ofzoiets maar ik vond het zeker de moeite waard omdat ik gwoon niet kon slapen van ongerustheid! En die 40 euro zijn een heerlijk gerustgesteld gevoel zeker waard.

Nu ben ik al bijna 32 wkn dus ik voel hem elke dag. En als ik hem niet voel schud ik hem even wakker haha..dus misschien een tip om een angelsound aan te schaffen!

Gr angela

Ik ben vandaag bij de vk geweest en het was gelukkig allemaal goed.
Ik vertelde haar ook dat mijn man het ook kon horen dus heeft zij ook nog even op de manier van mijn man geluisterd en ze zei indd dat het het hartje van de baby was.
Wel zei ze erbij dat het uitzonderlijk is maar het was echt het hartje.

Ik ben weer helemaal blij en kan weer lekker verder met genieten.

Gr Angelique

Terug
Bovenaan