wie heeft dit ook?

Fijn dat het goed was. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig was. Onze vk heeft in haar overzicht aangegeven dat je voor 25 weken de baby niet iedere dag hoeft te voelen. Dat vond ik zelf wel een concreet iets om me op te focussen.

Groetjes,
Lotje

Hoi Lotje,

Dat zei ze indd ook tegen mij dat is wel weer een lekker gevoel.
Maar ze zei ook dat ik deze zwangerschap niet met die van mijn dochter moets vergelijken en daar heeft ze ook weer gelijk in al met al heb ik nu weer een lekker gevoel.

Gr Angelique

Hoi Angelique

Wat heerlijk dat je nu goed gerust gesteld bent door je vk.
Fijn voor je, dan kun je nu lekker genieten nu je ook weet dat het niet raar is tot 25 weken om je kindje niet iedere dag te voelen.
Dat heft mijn vk ook gezegd alhoewel ik wel moet zeggen dat ik het kindje wel iedere dag voel.

Aan Sjana: ik zei al dat er inderdaad mensen zijn die zeggen dat het niet mogelijk om dan al het hartje te horen maar wij doen het op deze manier al sinds ik een wek of 14/15 zwanger ben en iedere keer kan mijn vriend heel duidelijk horen dat dat het hartje van het kindje is.
Net als bij Angelique   heeft ook mijn vk eens geprobeerd om op die manier te luisteren en ook zij zei dat dat inderdaad de hartslag van ons kindje was dus het kan toch echt!!

Angelique, geniet ervan!

Liefs Antoinet

quote: Angelique demmers schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 17:05:22'));

Ik ben nu bijna 17 weken en heb de kleine al een paar keer gevoeld,
maar n u al een paar dagen niet dus dit zat me niet lekker ik de vk gebeld.
Die zegt dat is heel normaal maar als het je niet lekker zit mag je even langs komen om naar het hartje te luisteren.
Zij even kijken wanneer er plek is kan ik pas woensdag komen. maar ik wil het NU.
Dit moest ik even kwijt zijn er meer meiden die dit hebben?

Gr Angelique

oplossing; angelsound kopen (works like a charm!) het is heel normaal dat je met 17 weken niet elke dag voelt, heel veel mensen voelen hem of haar geeneens in deze periode dus je bent al one of the lucky ones zullen we maar zeggen...

Angelsound kan je bij de kijkshop halen en is ook heel leuk voor je partner mee te laten genieten (je kan hem vanaf de 10-12e week gebruiken)

Terug
Bovenaan