wie heeft dit weekend haar nod

SPANNEND SPANNEND SPANNEND, ben benieuwd wat er uit je test komt, ik hoop heel goed nieuws te horen van je!

En Maartje, je vertelde dat je de vorige keer dacht dat je zwanger was maar dit uiteindelijk toch niet zo was. Mag ik vragen waarom je dacht dat je zwanger was?
Welke kwaaltjes had je?

Liefs Niiek

Hoi

Ik had een hele gespannen buik, mijn borsten waren ook een stuk groter en je kon blauwe aders zien. Verder was ik erg moe. Mijn NOD was vorige maand de 14e en de 16e werd ik dus toch ongesteld, alhoewel wel een beetje raar. Normaal gesproken ben ik drie dagen goed ongesteld en duurt het daarna nog een dag of drie voordat het helemaal weg is. Bovendien heb ik altijd erg last van buikpijn. Nou, vorige maand dus niet. Ik ben maar een heel klein beetje ongesteld geweest voor anderhalve dag en heb verder helemala geen buikpijn gehad. Daarom de 17e  toch nog een test laten doen bij de huisarts en die was dus negatief .

Ik hoop dat het deze keer wel raak is....

hoi zit ook op het wachtbankje, spannend hoor. Voel vanalles terwijl ik normaal nooit last heb van m'n ongi. Maar misschien ook wel omdat ik er nu meer mee bezig ben. Mijn NOD was eigenlijk vrijdag, maar hou maar maandag aan omdat ik ook wel eens 32 dagen was. Maar gezien m'n eisprong moet het eigenlijk vandaag of morgen komen denk ik. Nou ja hoop natuurlijk van niet! zit te twijfelen of ik vanmiddag een test zal doen. maar is misschien ook nog wel te vroeg. succes allemaal met wachten!

Hallo allemaal,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb namelijk morgen of maandag mijn nod. Wij zijn nu bezig met de vijfde ronde voor ons 1e kindje, en voor mijn gevoel gaat het allemaal veel te langzaam.
Ik heb wel al een paar dagen wat krampjes in mijn buik, en mijn borsten zijn heel gevoelig, maar verder nergens last van, dus het zal wel weer niet, maar het blijft spannend. Maar elke keer dat ik ongesteld wordt is wel weer een grote teleurstelling, dan ben ik weer een paar dagen goed chagerijnig, herkennen jullie dat??
Allemaal heel veel succes dit weekend, en 28012005, jij al nieuws?

Veel liefs, sasja

Hai Sasja,

Welkom hier!
 Ik heb net als jij ook maandag mijn NOD....Spannend!!!!!!
Ik heb erg gevoelige tepels (alsof ze op ontploffen staan) en een week geleden last gehad van mijn onderbuik een paar dagen lang.
Nu heb ik ook het gevoel dat het niet raak is hoor, ik zit nog maar in ronde 1 dus ik ga niet klachen....hoe makkelijk het ook is om al te gaan klagen.
Het wachten duurt zo lang.
Veel leesplezier hier en als je vragen hebt kan je ze hier altijd stellen.

Lfs Niek

hoi,

vanmiddag etos test gedaan en twijfel nu nog meer! kreeg een heel licht 2e streepje, zat er echt want m'n man zag het ook. Maar geen vette streep zeg maar. Zou ik nou toch zwanger zijn? Heb vanmiddag een predictortest gehaald. Heb m'n man beloofd nog een paar dagen te wachten met testen, want dan is het hormoongehalte hoger. Pfff wel moeilijk hoor. M'n gevoel zegt zwanger, maar volgens m'n verstand zal het wel niet zo zijn.

iedereen sterkte met wachten

Hoi Annabel,

zwanger is zwanger. Of je nu een heel klein blauw streepje ziet of een dikke.. maakt niet uit. Test je over een dag of 2 a 3 zal je zien dat deze veel duidelijker is. Zonder het zwangerschapshormoon geeft de test geen streepje!

Hoi allen,

Mijn NOD staat pas voor 18 okt, tenminste dat denk ik want mijn cyclus is niet echt betrouwbaar. Toch.... denk ik wat symptomen te ontdekken.. of wil ik het te graag .

Groetjes, Nathalie
(ronde 3 voor nummer 2)

Goeiemorgen allemaal,

Ik ben er vroeg bij vandaag, maar dat heeft een reden.
Ik heb me gister namelijk voorgenomen dat ik de test zou doen.
Die heb ik dus nu net achter de rug.
Ik in spanning afwachten......helaaaaas maar 1 streepje te zien.
Dat was wel even een domper
Morgen (maandag) is eigenlijk mijn NOD dus ik had beter even kunnen wachten, maar als ik me eenmaal wat voorneem dan lukt dat niet meer. Ik was zo nieuwsgierig omdat ik al een week last heb van gevoelige tepels.
(1 dag eerder testen zal toch niet veel uitmaken??????)

Nu maar hopen dat de
rode duiveltjes
me snel komen bezoeken, zodat ik weer flink aan de slag kan met ronde 1

Ik voel me een beetje sipjes, maar ik moet het van me afzetten, dit is pas mijn ronde 1 geweest dus moet niet klagen.

Nou ik wens jullie allemaal een fijne zondag.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan