wie heeft een leuk idee voor na de geboorte

hebben jullie allemaal al bedacht wat je de kraam visite voorzet bij de koffie???
mijn vriend houd niet zo van beschuiten dus willen we eigenlijk iets anders bedenken voor na de geboorte. komen ook wel beschuit met muisjes in huis, maar ook nog iets anders vooral voor de eerste visite.
bij de geboorte van onze dochter hadden we van die mini tompouce, zijn ook rose, maar voor een jongetje in toch wat moeilijker. heeft iemand hier nog ideeen???

Pfoeh, zo creabea ben ik niet hoor, hier gewoon beschuit met muisjes (2 kleuren van tevoren in huis halen, want we weten niet wat het wordt) Ik hoop dat iemand anders je nog aan leuke ideeën kan helpen!

Je verwarmt wat witte chocolade je neemt een slagroomsoesje die doop je voor de helft in de chocolade en vervolgens strooi je er muisjes over. Heel Lekker en gemakkelijk te maken.

ik weet dat je bij www.gefelicitaart.nl een taart kan bestellen wat dan een heel groot beschuitje lijkt met muisjes maar dan wel een taart is.

eerlijk gezegt heb ik hier verder niet over nagedacht...ik hoor het wel als mensen bellen dat ze langs willen komen en dan kijken we wanneer het uitkomt.

Ik weet niet of ik er zin in heb om een huis vol te hebben in 1 keer.
Er zijn ook altijd mensen die als laatste de deur uit willen en dan zit ik dalijk een aantal uur met visite waar ik dan ook geen zin in heb omdat je op een gegeven moment moe word.

Die soesjes vond ik wel een leuk idee. Ik had zelf een idee om bokkepootjes te maken met ipv de chocolade uiteinden een chocola+muisjes uiteinden. Het voordeel van soesjes is wel dat je die evt ook kan invriezen en bokkepootjes voor zover ik weet niet.
...en voor het geval de kleine aan de vroege kant is, zal het misschien wel een oliebol worden

minitompouchen kan je bij de hema laten maken een foto erop en eventueel tekst bijvoorbeeld naam en datum
willen wij ook doen voor op het werk van mn man en bij het kraamfeest

Terug
Bovenaan