wie heeft een oei ik groei boek

Bram is anderhalve week te vroeg geboren, dus bij welke week moeten we kijken dan ? Bij 27,5 toch ? Kijk maar bij 27 dan, want hij is zeker al een paar dagen bezig ... pffff

ik merk wel af en toe dat senna opeens weer meer dingen kan, maar hij wordt er niet huilerig of hangerig van...
gelukkig maar voor hem (en ook een beetje voor mij)

ik neem het boek zeker met een korrel zout! Ik had het opzij gelegd en besloten er niet meer in te kijken, maar toen Loek ineens helemaal van slag was, keek ik toch en..... sprongetijd! Typisch...
Maar over de sprong-weken: rond 26 eindigt de sprong (rekening houdend met te vroeg of te laat geboren) en ik geloof dat rond 28-29 weken een meoilijke periode kan   zijn die geen sprong is, maar het besef van afstand, dat je weg kan gaan. Dan kunnen ze ook even hangerig en jengelig zijn. In het boek is dat grijs, niet zwart.
(heb het nu niet bij de hand, maar uit mijn hoofd staat het er zo in)

In mijn boek staat een sprong rond 26 weken (25 - 27 weken). Hopelijk is Bram dus snel klaar met zijn sprongetje en wordt ie snel weer vrolijk!

Sprongetjes, zwarte wolken.... Britt heeft in het begin last gehad van darmkrampjes,  3 weken geleden de 5e ziekte en vorige week last van haar darmen.... Ondanks dat is het altijd een vrolijke meid gebleven en soms wat hangerig omdat ze wat koorts had of last had van haar darmpjes.
Ik denk dat ik het boek niet ga lezen.... Het gaat hier denk ik veel te goed.... Dan is het de goden verzoeken, lijkt mij.
Gr. Marie-José

Zo moe was Bram na een flinke huilbui, maar kon gewoon niet slapen ...

hoi hoi   bedank voor het kijken in het boek

maar denk toch dat het een mengel moes is van tandjes en een sprongetje
 ze doet nu de heletijd haar vuistjes in haar handen en begint dan te brullen maar echt brullen zo zielig

ook wilt ze graag van buik naar rug draaien anders som lukt wel maar niet van buik naar rug en het lijkt wel dat ze echt gefrustreerd er van word ze probeerd het zo hard maar haar armpjes zitten in de weg

dus vandaag was echt jantje lacht jantje huilt je moest jay echt bezig houden
maarja kaya is pas twee en behoorlijk hyperactief dus die reageerde er best heftig op dat ik om 4 uur echt huilend me man heb opgebelt die was gelukkig al op weg naar huis dus die is lekker met kaya boodschappen gaan doen en effe op een terassie gezeten en ik ben lekker met jayla op bed gaan leggen we we hebben geslapen

was er echt even aan toe nu slapen ze lekker en kan mama weer effe haar hobby uitoefen forumen

iedergeval allemaal bedankt

groetjes mariella

Terug
Bovenaan