wie heeft eerder een keizersnede gehad en is daarna "gewoon"bevallen??

@nancy,
ik ben nu 34 weken zwanger en ga ook volg.week voor het eerst naar de gyn.Mijn kindjes lieten overigens allemaal op zich wachten, 39 weken en 6dg,41 weken en precies 40 weken,maar die laatste was afgesproken werk,haha, want mijn middelste was 10,5 pond met een week over tijd, en dat wilde ze nu voor komen, de jongste was evengoed 9,5 pond met precies 40 weken. Wel leuk, we lopen bijna gelijk op.Ik heb dus nog geen last van voorweeen o.i.d Wel de afgelopen dagen veel harde buiken, maar loop een beetje te stressen, dus weet waar het aan ligt.
@martine83
bij mijn 2e keizersnede hebben ze dezelfde plek gesneden en het duurde ook veel langer, omdat er allemaal littekenweefsel zat wat geloof ik, flink vergroeid was, het werd gelukkig wel goed uitgelegd in de o.k. dat het niet zo snel zou gaan als de 1e keiz.sn. Nog gefeliciteerd met je zoon!Dat verhaal in het tijdschrift heb ik ook gelezen,brrrrrr.
@channel
ik weet niet of het nog uit zou maken dat ik al 2 keizersn.heb gehad, lijkt me ook niet zo goed om elke keer weer die wond open te maken,maar de druk van weeen op de wond ook niet.....ik wacht het volg.week af...wat de gyn.zegt!
Zo woe zo ,allemaal bedankt voor jullie reactie,s en verhalen!
Liefs,
 
@Maureen, mooi dat je evengoed nog gewoon hebt kunnen bevallen, ik heb het bij mijn 1e mogen meemaken, en ondanks alle "ellende" inderdaad de ervaring waard! Ik maak me alleen nu zo druk om mijn eigen herstel na een keizersn.vanwege 3 rondhuppelende kindertjes.....lijkt me niet ideaal...en ik weet nog dat ik van mijn eerste veel sneller op de been was...we zullen het zien.....over 6 weken ....
Oh ja,natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook een nummer 4 voor jullie!!
liefs,
 
Ik krijg weer een keizersnede omdat mijn oudste 2 met keizersnede zijn geboren. En bij ons in het ziekenhuis zeiden ze dat je na 2 keizersnedes niet meer gewoon mag bevallen. Ik zie er niet tegen op want het is me beiden keren heel erg mee gevallen. Bij mijn eerste kwamen ze er na 24 uur weeen en een uur lang persen dat ze niet door mijn bekken kwam.

@ too shy wanneer moet jij naar de gyn? Ik a.s vrijdag de 23e.

Liefs Nancy
 
@ nancy,
en ik helemaal uit de kop van noord-holland, hahaha, verder uit elkaar kan haast niet!!
voel je je goed verder?
hier gaat het prima, heb alleen een laag hb, maar heb er eigenlijk geen last van.Mijn grootste probleem is slapen, ik slaap amper, lig veel wakker en als ik dan een paar uurtjes achter elkaar slaap wordt ik wakker met een gigantische rugpijn, en ga ik voor 07.00 mijn bed uit. dat sloopt me wel een beetje, maar ja, weet niet wat ik er aan kan doen.
Schijnt de komende dagen weer goed warm te worden, dus dat wordt weer rustig aan...alhoewel ik dat nu wel moeilijk vindt, want de "nesteldrang" viert hoogtij bij mij!!!Hahaha, jij ook succes met de warmte, het is bij jou vast nog een aantal gragen heter als bij mij, toi toi toi!
Liefs,
 
Terug
Bovenaan