wie heeft er al de kruidvat doos opgehaald?

A

Anoniem

Guest
hallo allemall,

ik kreeg vandaag een mailtje dat de kruidvat baby/mama doos klaarstaat.
maar dan moest ik wel het mailtje uitprinten en meenemen(heb geen printer!!!)
wie heeft deze doos al opgehaald?
wat zat er allemaal in?
ik ben vrij nieuwsgierig hoor.

groetjes patries(29w 2d zwanger tweede kindje)

Ik heb nog steeds geen afhaalbericht... ik heb nu toch maar eens een mailtje gestuurd. Ik dacht dat je met 7 maanden een afhaalbericht kreeg. Ik en nu alweer 33 weken.
Met hoeveel weken kreeg jij het bericht? Volgens mij kun je ook het nummer dat inhet mailtje staat opschrijven en het daarmee afhalen.

groetjes,
Wietske

Ik heb van de week het afhaalbericht gekregen en was toen bijna 36 weken zwnager. Dacht al dat ik 'm niet meer zou krijgen.

Maar pfffffff moet ik weer helemaal naar die zaak toe. En dat valt niet mee met zo'n dikke buik en allerlei kwalen. Snap niet dat ze dat afhaalbericht niet een maandje eerder sturen. Ik vind het erg laat.

Hallo dames,

Nou ik kreeg mijn afhaalbewijs toen mijn zoontje 3 maanden was! Ze liepen een beetje
achter. Heel eerlijk gezegd weet ik niet meer precies wat er allemaal inzat, een klein flesje van avent en vooral heel veel leesvoer (wat ik graag had gehad toen ik nog zwanger was want ik heb namelijk een maand bedrust moeten houden).

Heel veel groetjes en succes met jullie zwangerschappen.

Hoi,
Ik kreeg mijn ophaalbericht afgelopen week, was toen ruim 37 weken. Zat niet zoveel soeps in. Klein Aventflesje, bewaardoos voor Friso-melk, soort babywash, drie kruidvat luiertjes en een tuutje. Ik vond volgens mij de Etos-doos van Felicitas het leukst. Maarja, het is gratis!!
Ivy

Hoi allemaal!
Dank jullie wel voor deze berichtjes... wist niet dat Kruidvat ook zo'n baby/mamma doos had en heb me gelijk via internet aangemeld voor zo'n doos!!
Thanks.

Hoi

Ik heb de kruidvatdoos in mijn 37 ste week opgehaald. Ik vond deze echt de leukste.
Er zat een flesje van avent in. Friso opvolgmelk en een bewaardoosje. speentje en wat monstertjes van natusan. Babybilledoekjes en veel folders. Die van de etos vond ik flut.

groetjes Tweeling

Hoi!
Ik kon de doos rond 30 weken zwanger al ophalen, maar vond hem niet zo interessant eerlijk gezegd. Veel reclame. Okk geen avent-flesje trouwens!! Die zat bij mij in de doos van Prenatal, wat ik overigens ook de beste doos vond, met de meest bruikbare spullen en informatie. Groetjes...

Terug
Bovenaan