wie heeft er al de kruidvat doos opgehaald?

Ik kon de doos rond de 30 weken ophalen volgens mij.
Dacht ook dat ze het vergeten waren of dat het niet goed
liep, maar kreeg toen toch opeens een mailtje om het op
te halen. Ik vond hem ook niet zo heel bijzonder, de doos
van de Etos en Prenatal vond ik leuker.
Maarja, tis gratis dus alles is toch lekker meegenomen?

xx Syrah (35 wk)

Hi, dames...
Mijn vriend heeft de babydoos besteld bij 't kruidvat en vraagt zich ook steeds af wanneer die opgehaald kan worden...
Kan dus nog wel ff duren, hoor ik!
Ik ben ook al bijna aan 't eind van m'n zwangerschap..
Ach, ik heb wel 3 dozen van felicitas gehad (???) en die heb ik zeker niet besteld...
Groetjes Michaëla (37+4)

ik heb op een gegeven moment het telefoonnummer opgezocht op internet.En toen vertelden zij mij precies wanneer ik de uitnodigingsemail kon verwachten en dat klopte precies.
Ik heb hem vorige week donderdag opgehaald,toen was ik bijna 33 weken.Vond ook deze doos weer erg leuk .Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat ie best wel flesvoeding gericht over kwam.
Maar dan nog alle gratis spulletjes zijn mooi meegenomen.Kost allemaal al zat toch?

groetjes cindy

hoi,

ik heb mijn mailtje ook net binnen gehad, maar kan hem niet uitprinten. we zitten midden in een verbouwing en manlief moet de printer nog aan sluiten. ik ben ook nieuwsgierig naar de producten. ben een echte nederlander: als het maar gratis is . verder vind ik al die boekjes enzo heerlijk om te lezen. en sommige producten, tja het is net wat jij belangrijk, goed of nodig vind.

tip voor als er producten bijzitten die je niet gebruikt:
bewaar ze voor als je een keer een kraamkadootje nodig hebt.
ik maak vaak kraammandjes met diverse spulletjes erin, en dan stop ik die gekregen tutjes en probeerverpakkingen erbij. ben ik er van af, en een ander is er misschien wel blij mee.

groetjes monique.

Terug
Bovenaan