wie heeft er al een buikje?

Hallo November mama's

ik vraag me af wil al een buikje begint te krijgen.
ik kan eigenlijk mijn normale spijkerbroek al niet meer aan. Is dit normaal? Ik ben nu in verwachting van mijn 3de. Maar begon bij de zwangerschap van mijn 2de met een week of 11 te groeien. Nou was mijn zoon ook een 10 ponder maar dat mag de pret niet drukken.
Mischien ben ik ook wel langer heen dan we denken. We zullen het over een week of 2 zien. moet 12 april heen voor een echo.

groet sjoukje

Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn tweede. Ik krijg mijn werkbroeken al niet meer dicht. Mijn spijkerbroeken gaan ook steeds strakker zitten. Ik heb nog geen echo gehad. Dus denk soms ook wel dat ik iets verder ben in deze zwangerschap.

hoi

ik heb ook al een buikje, gisteren was lekker weer en ik zonder jas onze dochter naar school brengen en ik zag paar bliken op mijn buik. Gisteren mijn vriendin gezien en ze vroeg gelijk of niet niet zwanger ben,
Het ergste is het s'avonds naar de eten. Ik ben nu ietsje meer dan 8 w zwanger van de 3de. Vorige zwangerschapen had ik ook een mega buik, dus verwacht dezekeer niet anders. Ik ben maar 1.60m groot en onze zoon was ruim 8 pond, jij kan je wel voorstellen hoe zo buik uitziet. In totaal 25 kg aangekomen maar ook weer afgevallen.

Alles past nog dicht, maar aan het einde van de dag moet het knoopje wel even open, hoor... Mijn vriend zei laatst dat hij al een buikje kan zien, maar dat hoop ik toch nog niet. Moet het voor sommigen nog zeker 5 weken stil houden...
Dit wordt mijn 2e en denk idd dat het daardoor sneller zichtbaar zal zijn.

hier ook al een bollend buikje, ik ben nu pas 7 weken.
kan me spijkerbroek nog wel aan, maar het knelt niet normaal zit gewoon niet lekker
heb vandaag lekker een zw-spijkerbroek gekocht, en die zit echt goddelijk!!!!
lang wijd tuniekje erover en je ziet niet wat voor spijkerbroek het is..
bij de oudste was ik 22 kilo aangekomen in totaal. gelukkig is alles er ook weer af, maar benieuwd deze zwangerschap hoe veel ik aan ga komen..

Hmmm... Ik lees iedereen 2de of 3de kindje en dan een buikje, dat hoor je wel vaker, omdat het dan al wat opgerekt is (dat heb ik dan gelezen)

Zelf ben ik vandaag precies 7 weken van ons 1ste kindje en er zijn al mensen die me vragen of ik zwanger ben. Of tegen mijn man; ze is wel dikker geworden hè?! Is het zover?
Ik merk ook dat ik mijn broeken niet allemaal meer aan kan en ik zie ook zeker wel verschil. Als ik mijn buik meet is het maar 2 cm, dus dat zou je toch niet moeten zien :-S

Misschien wil ik het ook wel te graag en verbeeld ik het me allemaal. Ben zelfs al aan het denken; misschien is het wel een tweeling hahaha.

Succes allemaal met groeien!

Hmmm... Ik lees iedereen 2de of 3de kindje en dan een buikje, dat hoor je wel vaker, omdat het dan al wat opgerekt is (dat heb ik dan gelezen)

Zelf ben ik vandaag precies 7 weken van ons 1ste kindje en er zijn al mensen die me vragen of ik zwanger ben. Of tegen mijn man; ze is wel dikker geworden hè?! Is het zover?
Ik merk ook dat ik mijn broeken niet allemaal meer aan kan en ik zie ook zeker wel verschil. Als ik mijn buik meet is het maar 2 cm, dus dat zou je toch niet moeten zien :-S

Misschien wil ik het ook wel te graag en verbeeld ik het me allemaal. Ben zelfs al aan het denken; misschien is het wel een tweeling hahaha.

Succes allemaal met groeien!

Ja, inderdaad. Die strakke spijkerbroek zit niet lekker meer. En aan het einde van de dag begint alles flink op te blazen en lijk ik wel een paar maanden verder! Dan gaat die broek echt open. M'n werkbroek moet ook al een knoopje los. Gelukkig valt m'n jasje erover heen zodat het niet opvalt. Zit trouwens vandaag op 8 weken.

Terug
Bovenaan