wie heeft er al een buikje?

Ja, inderdaad. Die strakke spijkerbroek zit niet lekker meer. En aan het einde van de dag begint alles flink op te blazen en lijk ik wel een paar maanden verder! Dan gaat die broek echt open. M'n werkbroek moet ook al een knoopje los. Gelukkig valt m'n jasje erover heen zodat het niet opvalt. Zit trouwens vandaag op 8 weken.

Ik voel mijn buik ook al een beetje zitten maar mijn broek kan nog makkelijk aan. Ben natuurlijk ook nog maar 4 week;) bij mijn zoontje begon mijn buik pas met 26 week te groeien en werd hij ook niet echt groot maar gelukkig zegt dat niets over het gewicht van de baby. Mijn zoontje was 9 pond!

Ik voel mijn buik ook al een beetje zitten maar mijn broek kan nog makkelijk aan. Ben natuurlijk ook nog maar 4 week;) bij mijn zoontje begon mijn buik pas met 26 week te groeien en werd hij ook niet echt groot maar gelukkig zegt dat niets over het gewicht van de baby. Mijn zoontje was 9 pond!

Ben nu 7 weken zwanger van de derde en kannog niet echt zeggen dat mijn broeken strakker gaan zitten. Merk wel aan het einde van de avond dat het allemaal iets meer opzet. Bij de vorige twee zwangerschappen begon ik te groeien vanaf een week of 23.

Ben nu 7 weken zwanger van de derde en kannog niet echt zeggen dat mijn broeken strakker gaan zitten. Merk wel aan het einde van de avond dat het allemaal iets meer opzet. Bij de vorige twee zwangerschappen begon ik te groeien vanaf een week of 23.

Hebben jullie ook al een foto gemaakt van je buik? Ik heb een 9 maanden dagboek waar ik dat en nog veel meer in bij kan houden. Sta ik af en toe even extra bij mijn zwangerschap stil.

Nou ik ben 5,5 week zwanger van de 2e en heb al een positiebroek aan hahaha.
Ik groei als kool zeg maar.
Maar met de eerste groeide ik ook al snel en kon ik met 11 weken ook al echt mijn eigen broeken al niet meer aan.
Ik ben dus al druk op zoek naar een paar broeken erbij.

Nou ik ben 5,5 week zwanger van de 2e en heb al een positiebroek aan hahaha.
Ik groei als kool zeg maar.
Maar met de eerste groeide ik ook al snel en kon ik met 11 weken ook al echt mijn eigen broeken al niet meer aan.
Ik ben dus al druk op zoek naar een paar broeken erbij.

Terug
Bovenaan