Wie heeft er al een buikje?

Ik ben zwanger van mijn eerste en heb toch echt al een buik(je)! Snap er niks van want van de dames om me heen die het al allemaal meegemaakt hebben hoorde ik dat je het bij hen pas rond de 16 weken kon zien!

Heeft het te maken met je eigen bouw? Ik had maatje 34-36 en heb nu echt een flinke heuvel en moet echt opletten op wat ik aantrek om niet nu al door de mand te vallen op mijn werk!

Ik begrijp wel dat het komt door opgezette darmen en een baarmoeder die ruimte inneemt?

Wie hebben het nog meer met 10 weken en wat is jullie bouw dan?

Ben benieuwd!!!

Bedankt alvast, xxx

 
ihoi hoi,

ik ben 12 weken vandaag en ik loop toch al 2 weken in positiekleding.ben vrij slank en weeg momenteel nog 59.1kg.
omdat dit me tweede zwangerschap is kan het zijn dat ik sneller uitzet ik had dit bij me zoontje namelijk niet.
nu wist iedereen al met 9 weken dat ik zwanger was terwijl ik met me zoontje moest zeggen dat ik over de helft zat als de mensen het vroegen hoe ver ik was. verschillend per persoon en per zwangerschap denk ik.

groetjes cora
 
Ook ik ben al flink gegroeid.. gelukkig heeft nog niemand het gezien...
Het scheelt bij mij wel dat ik van mezelf al dik ben, dan valt het minder snel op he..
Pas mijn spijkerbroeken niet meer en mijn winterjas wil (ruim 6 cm!!) niet meer dicht.
Had dit nog niet zo snel verwacht, ben nu 10 weken!
 
Ik heb echt zo'n opgezette buik, maar dat komt toch echt door mijn darmen ;). Ik pas alles nog, maar echt strakke skinny jeans laat ik ik al in de kast liggen omdat ze oncomfortabel zitten aan het eind van de dag. Ben redelijk slank (1,75 lang en woog 65 kg. nu 67kg) en ben 10,5 week zwanger van de 1e.
 
Ik had al een buikje van mezelf, maar normaal hield ik altijd mijn buik in. Dat lukt nu niet meer en vooral 's middags en 's avonds vind ik t al heel wat. Mensen die t niet weten zien t nog niet, maar ikzelf merk t wel!
Heb alvast een positielegging enzo gekocht, zit denk ik wat lekkerder dan andere strakke (rekbare) kleding!
Oja, ben nu bijna 12 weken.
 
Ik ben nu ruim 12 weken. En pas mijn spijkerbroeken ook niet meer. Heb nu postitiebroeken en thuis draag ik veel joggingbroeken. Maar ben nog niet aangekomen, wel ga je het al een beetje zien.
 
Terug
Bovenaan