Wie heeft er al een buikje?

Je kunt het opzetten van de darmen bij mij ook wel zien, ik was/ ben niet superslank maar zo'n bolletje had ik nu ook weer niet haha. Ik ben wel aangekomen zo'n 1,5 kilo, valt op zich nog mee dus.
Mensen die mij kennen en mijn met een shirtje aanzien kunnen wel zien dat ik ben gegroeid vermoed ik. Ik probeer het nog wat te camoufleren door een riem om de middel enzovoort haha.

Voor de rest, de spijkerbroeken zitten echt niet lekker meer!
Ik zit nu op 10w en 2d.
 
hallo
Ik ben13 weken zwanger en m,n buikje zet echt wel uit dit is m,n vierde zwangerschap .
Ik ben niet aangekomen juist afgevallen .
Een ander die het niet weet kan ik het wel voor verbloemen
groet baby vlinder
 
Ikke:) En ik ben er zoooo trots op :D:D Ben 11 weken zwanger en loop toch al sinds week 7-8 in positiekleding. Gewoon omdat mijn gewone kleding niet meer lekker zat. Kon allemaal nog wel dicht, maar zat niet lekker.
 
blijkbaar is het toch redelijk normaal... ik ben 10 weken en begin nu ook een buikje te krijgen! ik dacht ook dat het een beetje vreemd was, om me heen gezien dan. maar dat ligt inderdaad verschillend, per persoon! succes met verbergen, en doe voorzichtig!
 
Ik denk sowieso dat het je zelf altijd veel sneller opvalt dan dat een ander. Je kent zelf je lichaam natuurlijk goed, dus zodra je wat dikker wordt zie je dat zelf meteen. Een ander denkt misschien dat je iets te zwaar getafeld hebt ;), dus ik zou me er niet druk om maken.
 
pff.. het begint bij mij met 11 weken nu ERG moeilijk te worden om het te verbergen! Jeetje wat groei ik! Het is inderdaad zo dat het jezelf sneller opvalt, maar dit valt niet meer te missen.
Maar snel kleding gaan zoeken die ruim zit!
 
Terug
Bovenaan