Wie heeft er al een naam en wie gaat die al vertellen?

Hoi!

Wij hebben nu definitief een naam gekozen! Echt supermooi (vinden wij ;-) en we zijn er helemaal enthousiast over.
We willen de naam nog wel geheim houden voor vrienden en familie, zodat het een verrassing blijft bij de geboorte!

Weten jullie al een naam en zoja, houden jullie die geheim of vertellen jullie die al?

Liefs, Billie
18w1d zwanger van een prinsesje en mama van Quinten 17mnd

Wij hebben ook al namen uitgekozen, (zowel voor een jongen als een meisje, voorlopig houden we het er nog even op dat we niet vooraf willen weten wat het wordt, :) Maar dat kan natuurlijk nog veranderen: de 20-weken-echo duurt nog even..)
Maar we vertellen het ook aan niemand, dat blijft een gehem totdat de kleine er is, :)

Wij hebben ook de naam al gekozen, maar staan op zich nog wel open voor iets nieuws hoor. Als we iets tegen komen wat we leuker vinden, dan schakelen we gewoon over! Wij hebben alleen de oudste twee kinderen ook namen ter vernoeming naar opa's en oma's gegeven en dat willen we dus bij de 3e ook doen... Alleen zijn er altijd maar 2 echte opa's en oma's om te vernoemen en die namen hebben we al bij de oudste 2 kinderen gebruikt. Nu zitten we dus nog met een dilemma voor de vernoemingen van onze 3e op komst. We hebben gelukkig nog ongeveer 4,5 maand om daar op te broeden!

Michele (19+1 van de 3e)

Wij hebben voor een jongen de naam eigenlijk al heel lang vast staan. Voor een meisje hebben we wel een paar namen, maar zijn er nog niet helemaal uit. Helaas blijft het ook voor hier nog een verrassing. Hhahahaha.

Wij gaan niet vernoemen, maar ik als tip kan ik wel geven (dat hebben vrienden van ons gedaan) de oudste broers en/of zussen van beide kanten die hebben dat ook een hele eer gevonden. Of gewoon jullie eigen namen.

Ik weet niet wat het is, maar ik vind juist dit de grootste sport om geheim te houden tot de geboorte. Zelfs  onze  ouders krijgen het niet eerder te horen. Ze krijgen wel te horen of het een jongen of een meisje wordt hoor. Kunnen ze zich daar alvast op voor bereiden.

Claudia

Bij ons staan de namen eigenlijk al lange tijd vast. De eerst (roep)namen ga ik niet verklappen die willen we graag geheim houden, maar de doopnamen kan ik wel al verklappen
Voor een meisje worden Jannetje (naar mijn overleden schoonmoeder) Mathilda (naar mijn overleden oma).
Voor een jongen zijn we nog aan het dubben over de doopnamen, we willen die event. vernoemen naar de opa's maar die hebben zulke ouderwetse (officiele) namen:
Johannes Jacobes
Henricus
Misschien kunnen jullie ons helpen om daar een mooie afgeleide van te vinden die wat minder oudbollig klinkt. ik ben benieuwd naar de suggesties.

Groetjes Natalie

hoi
daarom vernoemen wij onze kinderen niet! haha wij vinden het ook heel moeilijk namelijk om er iets van te maken en dat was voor ons een reden om het niet te doen.
ik zou dus ook niet weten wat je er van moet maken! veel succes!!

liefs Jenny

Hoi allemaal!

Wij hebben wel al een naam voor een jongen... Maar voor een meisje blijft het tot nu toe blanko in mijn hoofd. Toen ik zwanger was van Daantje heb ik voor een aantal mensen het niet voor me kunnen houden  oeps. Ik ben dan gewoon enthousiast!! hihi.
Maar nu ben ik niet van plan het te vertellen, proberen dan hè . Ik ben gewoon een flapuit... Maar ik vind het leuker om het als verassing te houden. Iedereen mag trouwens wel gewoon weten wat het wordt.

Leuk hoor, namen!!

liefs
Astrid

Terug
Bovenaan