Wie heeft er al een naam en wie gaat die al vertellen?

hoi hoi allemaal,

Wij hebben ook al een naam, wij krijgen een zoon, we hebben al een dochter zij had ook zo geheten als ze een jongetje was geweest want toen wisten we het nog niet van te voren.
We houden de naam wel geheim, anders is voor mij de hele spanning eraf.
Ik twijfel nog wel of ik het niet leuker vind om een nieuwe naam te verzinnen maar mijn man is helemaal weg van deze naam.

xx natascha

De naam van ons dochtertje wisten we gelijk al, die stond al jaren vast.

Nu hebben we een mooie naam bedacht voor een jongetje maar voor een meisje weten we het nog niet.

Als we iets besloten hebben, dan vertellen we het tegen niemand. Ook niet wat het word. Heerlijk eens iets geheim te houden

Groeten, Esther

Wij willen de naam wel geheim houden tot aan de geboorte. Dat hebben we bij Dean ook gedaan. We hadden wel verteld dat we een jongetje kregen en dat willen we straks ook gaan doen zodra we het geslacht weten. Wij vernoemen trouwens ook niet.

Groetjes,
Nelly mv Dean

Onze namen lagen al vast voor we zwanger waren, we wijken er dus ook niet van af.
We hebben onlangs nog een pupje gekocht en die noemt FLIEN wat ik ook een super mooie naam vind, mss spijtig dat ons hondje zo noemt. We weten wel dat onze namen erbij passen en dat hebben we ook tegen iedereen gezegd maar iedereen begint dan te rijmen en dan zitten ze op het verkeerde spoor. is wel grappig als je al die namen dan hoort maar niemand zit al op het goede spoor HIHI.
We weten nog niet wat het wordt dus weten ook niet welke naam het gaat worden.          

Voor ons stond de naam al vast, want mijn man is Grieks het is traditie dat bij het 1e en 2e kind het de naam krijgt van mijn schoonouders.

Dat vind ik niet erg want gelukkig hebben ze mooie namen!

Ik hoop toch meerdere kindjes te krijgen dus ik zal hoop ik nog wel eens namen moeten verzinnen.

xxx miranda en tasos

Terug
Bovenaan