Wie heeft er alvast een leuk idee voor vaderdag?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wie o wie heeft er een leuk ideetje voor een vaderdagcadeau? Ik wil een kleinigheidje kopen voor paps maar wat....... Kom maar door met die ideeen dus!
x ing

Zelf je kindje mooi aankleden en op een mooi effen kleed leggen of een andere mooie plek. Dan met de digitale camera zoveel mogelijk foto's nemen en de mooiste iets groter dan anders af laten drukken. In zwart-wit ziet het er vaak nog mooier uit.

Je kunt ook van die kant en klare sets kopen om een voet of handdruk te maken. Hierin kun je de naam en datum zetten. Ook leuk voor later.

Iets duurder maar ook zeker speciaal, je kunt in een sleutelhanger het hoofd van je kind laten lezeren in 3d. In een sleutelhanger kost dit maar ongeveer 15 euro. Je kunt dit ook in foto lijstjes laten doen. Voor die 15 euro zit er een lichtje in de sleutelhanger wat zorgt dat het koppie mooi uitgelicht wordt. Zo heeft papa altijd de kleine bij.

Hoi Ing,

Ik weet niet of Mette naar een kdv gaat, maar daar maken ze sowieso iets van voetjes of handjes met een gedichtje (bij ons wel i.i.g.)
Ik weet niet of jouw man stropdassen draagt? Kun je geven of een leuk dagje uit naar iets wat je man heel leuk vind? Museum of iets?

Verder weet ik het niet. Ik moet ook nog iets bedenken en meestal bedenk ik stomme kadootjes waar mijn man niet op zit te wachten, dus mijn tip zal niet goed zijn hahaha

groetjes Maris

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2008 17:29:22'));

Zelf je kindje mooi aankleden en op een mooi effen kleed leggen of een andere mooie plek. Dan met de digitale camera zoveel mogelijk foto's nemen en de mooiste iets groter dan anders af laten drukken. In zwart-wit ziet het er vaak nog mooier uit.

Je kunt ook van die kant en klare sets kopen om een voet of handdruk te maken. Hierin kun je de naam en datum zetten. Ook leuk voor later.

Iets duurder maar ook zeker speciaal, je kunt in een sleutelhanger het hoofd van je kind laten lezeren in 3d. In een sleutelhanger kost dit maar ongeveer 15 euro. Je kunt dit ook in foto lijstjes laten doen. Voor die 15 euro zit er een lichtje in de sleutelhanger wat zorgt dat het koppie mooi uitgelicht wordt. Zo heeft papa altijd de kleine bij.

Ik vind het ook erg moelijk. Helaas nog niet echt iets bedacht.

Weet je waar die sleutelhangers te koop zijn. Klinkt erg leuk.
Groetjes
Inge

Een goede vriendin gaat foto's van mij en me dochter maken.

Mijn boven lichaam ontbloot en die van me dochter ook. Dan hou ik haar op zo'n manier vast dat er eigenlijk niks te zien is. Daar maken we dan foto's van en die zijn voor papa

Een digitale sleutelhanger is ook leuk. Een sleutelhanger waar je tot 80 foto's iin op kunt slaan. Kost iets van 15 euro bij de blokker.

Ik ga verf afdrukken maken van zijn handjes en voetjes en deze op een groot vel wit papier zetten. Dan knip ik ze uit en dienen ze als omlijsting van een collage die ik ga maken van alle papa momenten met Thijn, vanaf geboorte tot nu.
Dit idee heb ik gister nacht liggen bedenken en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Het lijkt mij een mooi en puur kado.

En onbijtje op bed...

Wat een leuke ideetjes, vooral die van Wenne lijkt me heel mooi, zo speciaal.

Maar die 3d-sleutelhanger wil ik ook wel laten doen, 15 euro is niet zo duur, vind ik. Waar kan dat gemaakt worden, Kezfan?

En de digitale sleutelhanger met foto's waar EJ1983 het over heeft, die is in een superaanbieding bij de Bart Smit! Alleen morgen (donderdag), overmorgen (vrijdag) en zaterdag kosten ze slechts 8 euro per stuk. Ze zijn in een hartvorm en er kunnen 60 foto's op.

Heeft er trouwens iemand over de daddydoos van Difrax gehoord? Ik wil die graag aanvragen, maar dan is er wel een kassabon met 5 Difraxproducten nodig en ik koop speentjes van Bibi en flesjes van B-Free ..... heeft er iemand van jullie toevallig kassabonnen waarop Difrax-producten staan?

Terug
Bovenaan