Wie heeft er alvast een leuk idee voor vaderdag?

Hoi hoi,

Heb al een t-shirt gekocht voor mijn dochter met Papa's Kanjer erop! Deze geeft Jennifer dan hihi... En het kdv maakt vast wel iets moois.

Ik ga niet iets heel duurs kopen, anders moet ik het elk jaar weer overtreffen..

Wat ook heel leuk is bij de Hema ofzo een  muismat met een foto. Deze heb ik dan laatst met papa z'n verjaardag gegeven. Vond ie zo leuk!!!

Gr. Ilone

Hoi,

Ik ben altijd gek op foto's. Dit keer maak ik een foto van de beide kids terwijl ze een Gamma T-shirt aan hebben waar op staat: "Dat zeg ik: PAPA"
Wat ik precies met de foto ga doen weet ik nog niet, maar ze hebben zo veel leuke foto cadeaus tegenwoordig bij bijvoorbeeld de HEMA.

Voor zijn eerste vaderdag heb ik hem ook een fotocollage gegeven met alle mooie momenten. Zo leuk. Die hangt nog steeds op onze kamer.

Succes met het bedenken van leuke ideeën.

Groetjes, Karin

PS: Zouden de mannen zich ook zo druk maken over een leuk moederdagcadeau?

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2008 13:07:33'));

PS: Zouden de mannen zich ook zo druk maken over een leuk moederdagcadeau?

Haha! Hier in ieder geval niet hoor!

Ik heb overigens al een cadeautje in de kast liggen die Ruben mee kreeg van het kinderdagverblijf. Ik weet niet eens wat het is (want ik heb  natuurlijk nog niet gekeken)  maar was al ontroerd toen ik het pakje zag! Zo ingepakt met crepepapier...zoooo lief!

Alvast een fijne moederdag allemaal!

Ik heb een en ander voor jullie uitgezocht en zal een apart topic openen over de foto's in kristal zodat iedereen er iets aan heeft. (Ik heb geen aandelen hoor )

Liefs

Linda

Voor vaderdag sleutelhanger met foto in kristal, zo heet het topic dat ik er over geplaatst heb.

Terug
Bovenaan