Wie heeft er een thema voor de babykamer!?

Dit leek me een leuk onderwerp.

Wie heeft er een leuk thema voor de babykamer of hou je het gewoon neutraal.

Bij de eerste hadden we Nijntje en nu hebben we gekozen voor Woezel en Pip.

Lekker vrolijke kleuren en ik vind de hondjes er lief.

Heb al leuke dingetjes verzameld en er is zooo veel van te krijgen dat het eigenlijk niet goed is voor je portomonnee ha ha.

Ik ben benieuwd.

liefs Cindy

Leuk woezel en pip!
Wij hebben de babykamer zo gelaten als die was. We hebben beige met witte strepen op de muur. De meubels zijn wit en alles is aangekleed met schaapjes. Op de muur staat ook de hele tekst van het liedje 'slaap kindje slaap'. De rest is aangekleed met wit en beige. Heel neutraal dus.

Voor de nieuwe kamer van mijn zoon hebben we nu een boskamer gemaakt. Met een boom , veel groen, bosdieren knuffels, natuurlijke materialen etc.

Laat je de kamer van je eerste gewoon zoals die is?

hey hoi
ik wil het neutrale houden met wit en beige bruine kleuren.
ben nog beetje in twijfel over 2 dingen.

wil zelf een beer tekenen op de muur.
en dan de andere wand bruin of beige.
en verder met ijsberen aankleden zo' n ijsberen kop aan de muur en misschien wat knuffels.
hebben wel een wit kleedje voor op de grond.
en beetje het zelfde als dat ik als voorbeeld ergens heb gevonden.
of hebben dus leuke dingen gezien bij de hornbach.
ook leuke rand met beren en van die plak dingen.
we hebben voor me zoontje nu lime groen en witte muren. en die krijgt straks als we verhuizen een cars kamer.

Hoi

Wij hebben geen thema voor de babykamer
ben op zoek naar een leuke tekst voor op de muur

en wij gebruiken lime groene accesoires

voor me zoontje van 2 1/2 hebben wel een thema kamer van cars

groetjes

wij hebben de babykamer wit met limegroen , weten wel al wat we krijgen maar willen niet specifiek blauw of roze , zodat ik gewoon iedereen de kamer op kan laten gaan:)
Hebben wel veel accesoires van Winnie The Pooh..

hoi hoi,

wij hebben net de babykamer af. we weten niet of het een jongen of een meisje word, dus hebben we gekozen voor natuurlijke tinten.

melkwit, teakhout, RVS.

en als thema beren.

op de witte meubeltjes zitten in het melkglas pootafdrukken. en we hebben beren neergezet.

op de kleertjes staan ook beren.

we hebben een witte klamboe voor boven het ledikantje. daar ga ik nog wat kleine beertjes rond de hoepel opnaaien.

en in de luchtballonlamp zit ook een beertje.

zal je zien dat het kind een gruwelijke hekel aan beren gaat krijgen hahaha

x jessica

Hallo,
Wij willen de kamer ook heel neutraal houden. Er ligt wit tapijt en we willen de kamer ook opnieuw behangen. Ik hoop dat mijn vriend begin oktober aan de kamer kan gaan beginnen, want het begint nu wel te kriebelen hoor! We hebben de wieg al binnen en vrijdag gaan we de kinderwagen ophalen. Dus ik vind het wel enorm balen dat ik door mn gebroken ledenmaten nog geen behang kan afhalen enzo! Maja nog maar eventjes geduld hebben. Het zal de nesteldrang wel zijn die langzaam zn werk begint te doen haha. Ben ondertussen ook lekker op de ikea site aan het kijken voor een ledikant en kledingkast. Commode hebben we al. Ik kan nu al niet wachten tot dat we alles in huis hebben en het allemaal af is!
Liefs,
Mar

Hey

Wij hadden de kamer lime groen voor Senne. Nu verhuisd hij naar de zolder en hij krijgt een knalrode muur in zijn kamertje! Gecombineed met leuke accesoires en beren enzo! Lekker knal!
De babykamer verven we ook rood met wit de meubeltjes zijn wit en we hebben leuke rode lampenkapjes en rode dekentjes enzo, erg leuk!! Ook woezel en pip komen aan bod bij ons leuke afrukken op canvas doen en spulletjes van LIEF! Erg duur dus ben gewoon aan het verzamelen!

Liefs

Terug
Bovenaan