Wie heeft er een thema voor de babykamer!?

Wij laten die van ons ook zoals die is, ook al is dit ons derde kindje. Hij is wit met turkwaas met veel gezellige kleurtjes in de accesoires, zoals aankleedkussen, dekentjes enzo. En die zijn aan te passen naar geslacht.

Onze oudste 2 komen samen op een kamer, wat nu de kamer is van ons zoontje. Die kamer heeft 2 muren met heel veel gekleurde strepen met alle kleuren en 2 witte muren. Er staat een grote witte kast en er komt een gezellige ouderwetse meidenkast, die rood wordt met op de panelen hetzelfde behang.

Ik ben zelf echt niet van de thema;s of mode dingen en het moet ook niet teveel geld kosten.

Wij hebben een neutrale kamer gekozen, met verschillende kleuren hout. Als kleur hebben we lavendel (we krijgen een meisje). En ik ga vlinders op de muur schilderen. Ik heb ze al uitgetekend. Leek me wel grappig. Aankomende tijd gaan we ons daar mee bezig houden. Heb ik onwijs veel zin in, want dan kan ik ook alles uit de dozen gaan halen.

xx
Kim

Hey dames,

Leuk om te zien wat iedereen heeft, erg verschillend.

Wij hadden bij onze dochter 2 witte en 2 limegroene muren. Wij hadden toen veel spulletjes van Nijntje.

Inmiddels is dat roze geworden met princessen.

Nu gaan we 2 witte en 2 paarse muren doen. En voor de Woezel en Pip spulletjes struin ik ook marktplaats af dus het hoeft helemaal niet zoveel te kosten. We hebben ook al leuke dingetjes gekregen van vrienden en familie dus dat kan weer van het lijstje.

Liefs Cindy

Terug
Bovenaan