Alweeeer een vraagje van mijn kant! Wij hebben toen we ons kamertje kochten op aanraden van de verkoopster een Aerosleep veiligheidsmatrasbeschermer gekocht. Aangezien we al aardig wat zijn verloren als het om kindjes gaat en dus best bang zijn vonden we dit een veilig idee ondanks dat ze vrij prijzig zijn. Wij wisten echter niet beter dan dat er over de Aerosleep normale hoeslakentjes van katoen konden...de verkoopster had hier niks over gezegd en ons alleen de matrasbeschermer met anti wiegendood cover verkocht. Nu kwam mijn man bij Prenatal om er ook 1 voor het wiegje te kopen en toen vertelde de verkoopster daar dat de Aerosleep alleen werkt als je er ook het Aerosleep hoeslakentje met kleine gaatjes voor het ademen overeen doet en dat katoenen hoeslakentje het beschermende effect dus teniet doen. We hebben nu dus de Aerosleep in huis en katoenen hoeslakentjes die al gewassen zijn..... Dubbelop dus. Mijn vraag is of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de aerosleep incl. de bijpassende hoeslakentjes en hoe dit bevalt qua wassen enzo.... Je mag er namelijk geen hydrofiel lakentje opleggen voor onder het hoofdje want dan krijgt het kindje alsnog geen lucht als het zich omdraait.
Graag jullie reacties...
x ing
Graag jullie reacties...
x ing